کد خبر 956093
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳
کلید

مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اعلام کرد "نمایشگاه ملی مطبوعات که سال گذشته برگزار نشد، دیگر برگزار نمی‌شود".

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها اعلام کرد "نمایشگاه ملی مطبوعات که سال گذشته برگزار نشد، دیگر برگزار نمی‌شود".

با این دست فرمان دولت محترم و وضعیت قیمت کاغذ، احتمالاً به عنوان سورپرایز، سال آینده نوبت زتعطیلی نمایشگاه کتاب می شود.

بیشتر بخوانید:

حالا دیگه تقصیر "جامعه" است؛ ورژن جدید بهانه تراشی روحانی!

سرافراز سوژه کدام سناریو شد؟

پیش درآمدش هم اینکه، آقای روحانی امسال رویش نشد به نمایشگاه کتاب برود و با ناشرانی که زانوی غم در بغل گرفته اند، مواجه شود و مشکلاتشان را بشنود. مردم که به کنار.

با این اوصاف و با عنایت به تعطیلی پیاپی کارخانه ها و شرکت های تولیدی و تجاری، به نظر می رسد آقای روحانی باید در تبلیغات انتخاباتی، به مردم قفل نشان می داد و نه کلید را. یا اینکه احتمالاً، "قفل بود اما کلید انگاشتیم".

به قول حضرت حافظ: "ما ز یاران چشم یاری داشتیم- خود غلط بود آنچه می‌پنداشتیم / تا درخت دوستی کی بر دهد- حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم / گفت و گو آیین درویشی نبود- ور نه با تو ماجراها داشتیم / شیوه چشمت فریب جنگ داشت- ما غلط کردیم و صلح انگاشتیم / … گفت خود دادی به ما دل حافظا- ما محصل بر کسی نگماشتیم"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    2 1
    روحانی هیچ تقصیری نداره.چون ایشون همون موقع هم یه کلید کاغذی به همه نشون داد.حالا اگه شما نمیفهمید که یه کلید کاغذی توان بازکردن هیچ قفلی رو نداره ،تقصیر روحانی چیه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس