جهرمی نمایه

اگر امیر مومنان(ع) امروز بود و بی مبالاتی مسئولین در برابر اشغال سایبری دشمن را می دید، چه می فرمود؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

وزیر ارتباطات از امیر مومنان (ع) یاد کرده است؛ اینکه شیوه معاویه غدر است و اگر نیرنگ ناپسند نبود، من زیرک ترین مردم بود. مرحبا! اگر امیر مومنان امروز بود و بی مبالاتی ایشان در برابر اشغال سایبری دشمن را می دید، چه می فرمود؟ آیا سرزنش نمی کرد که چرا در برابر دست درازی دشمن به حریم تان غیرت به خرج نمی دهید و همه چیز خود را بر بساط او حراج کرده اید؟

بیشتر بخوانید:

مضحک نیست؟

دست خدا بالا دست همه دست هاست

اگر امیر مومنان می شنید مافوق آقای جهرمی می گوید "تحولات دنیای ارتباطات چنان با زندگی مخلوط شده که دیگر این اختیار را نداریم بگوییم کدام تحولات و دستاوردها خوب است یا بد، حلال است یا حرام"، چه می گفت؛ حلال و حرام خداوند تعطیل؟! پس چرا برای چه مدیر هستید؛ صاف و هموار کردن معبر عبور دشمن؟!

امام در نامه ۶۲ نهج البلاغه فرمود: "الا ترون الی اطرافکم قد انتقصت. آیا نمی‌بینید به مرزها دست انداخته‌اند (قلمروتان رو به نقصان است) و سرزمین‌هایتان را اشغال می‌کنند؟ خدا شما را بیامرزد؛ برای جنگ با دشمن حرکت کنید، در خانه نمانید، که به ذلت بازگشته، پست‌ترین ها نصیب شما گردد".

امیر مومنان همچنین درخطبه ۳۴ نهج البلاغه فرمودند: "تُکادُونَ وَ لا تَکیدُونَ وَ تُنْتَقَصُ اَطْرافُکُمْ فَلا تَمْتَعِضُونَ، لا یُنامُ عَنْکُمْ وَ اَنْتُمْ فی غَفْلَهًْ ساهُونَ. برای شما نقشه طراحی می‌کنند و شما نقشه نمی‌کشید. قلمرو و شهرهایتان به تصرف دشمن می رود، به خشم نمی‌آیید. دیده او بیدار است و شما در بی‌خبری به سر می برید".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    1 0
    یا علی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس