کد خبر 954932
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
کوهدشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان در خصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری پلیس با عوامل شهرداری کوهدشت توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، ظهر امروز فیلمی در فضای مجازی با این مضمون پخش شد که کارکنان شهرداری کوهدشت جلوی انتقال یکی از نیروهای خود به کلانتری توسط پلیس را گرفته‌اند و با لودر خیابان را مسدود کرده‌اند.

در پی انتشار این کلیپ معاون اجتماعی فرماندهی اجتماعی لرستان در بیانیه‌ای که در پایگاه اطلاع رسانی پلیس لرستان منتشر شد، توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ رضا شیراوژن در این راستا گفت: روز گذشته فرماندهی انتظامی شهرستان کوهدشت در راستای سلسله طرح‌های امنیت اجتماعی و برخورد با خودروهای بدون پلاک و پلاک مخدوش به یک دستگاه خودروی بدون پلاک شهرداری کوهدشت مواجه که مامور قصد اعمال قانون آن را داشته اما راننده خاطی بابی توجهی به ماموران از محل متواری شده و خودروی مذکور را به محوطه شهرداری انتقال می‌دهد.

وی ادامه داد: شهردار و عوامل شهرداری کوهدشت به محض اطلاع از موضوع با فراخوان دیگر کارکنان خود و آوردن دستگاه‌های سنگین خیابان سپاه و خیابان اصلی منتهی به فرمانداری را مسدود و با قطع چراغ‌های راهنمایی شهر سعی در برهم زدن جو عمومی جامعه و جلوگیری از آمد و شد مردم شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان گفت: در این تجمع تعدادی از اوباش و ارازل با یاری دادن عوامل شهرداری باعث ایجاد بی‌نظمی شدند.

وی خاطرنشان کرد: شهردار و عوامل شهرداری این عمل خلاف قانون خود را در فضای مجازی به شکلی وارونه اعلام داشته که این موضوع مربوط به زمین در اختیار نیروی انتظامی بوده، این درحالی است که زمین مورد اشاره توسط شخصی معلوم باحضور اعضای شورای شهر و شهردار به منظور احداث ساختمان اداری نیروی انتظامی به منظور خدمت‌رسانی به مردم اهدا نموده و هیچگونه ارتباطی با عمل خلاف قانون راننده خاطی و شهردار با عنوان یک مسئول دولتی نداشته است.

شیراون متذکر شد: نیروی انتظامی و شهرداری در این راستا هیچگونه مشکلی باهم نداشته‌اند.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    2 0
    واقعا" اون شهردار رو باید سریع برکنار کنند. هرج و مرج طلبند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس