کد خبر 954765
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
فرهاد مجیدی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: متأسفانه برخی برای نجات خودشان از محبوبیت و جایگاه بازیکنان خوش‌نام استفاده می‌کنند که این موضوع خیلی خطرناک است.

به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده در خصوص انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم استقلال گفت: ما یکسری سرمایه‌های خوب در استقلال داریم که اگر نتوانیم از آنها مراقبت کنیم این سرمایه‌ها را می‌سوزانیم. متأسفانه برخی برای نجات خودشان از محبوبیت و جایگاه بازیکنان خوش‌نام استفاده می‌کنند که این موضوع خیلی خطرناک است.

وی افزود: فرهاد مجیدی عاقل است و می‌داند که سرمربی‌گری استقلال سخت خواهد بود من امیدوار هستم باشگاه استقلال با خود فرهاد مجیدی هماهنگ کند که یک مربی بزرگ خارجی فصل آینده به استقلال بیاید یا اگر فرهاد دوست دارد سرمربی باشد حتماً یک دستیار بزرگ در کنار خودش داشته باشد وگرنه مطمئن باشید او به مشکل می‌خورد. مجیدی البته این مسائل را می‌داند و من امیدوار هستم با حضور یک چهره استقلالی، استقلال بعد از چند سال به یک قهرمانی برسد.

وی افزود: البته الان و برای این فصل نمی‌شود انتظار قهرمانی داشت چون فرصت از دست رفته ولی برای سال‌های آینده می‌توانیم امیدوار باشیم ما در این چند سال مرتب گفته‌ایم فصل بعد و سال بعد ولی امیدوارم با حضور افراد استقلالی شرایط ما بعد از چند سال تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

مجیدی دوام نمی‌آورد

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه برای پرداخت مطالبات شفر چه کاری باید انجام داد، گفت: بعضی وقت‌ها صحبت‌هایی می‌کنم که متوجه می‌شوم آقایانی که دنبال منفعت و حرف‌های خاص هستند علیه من مطالبی می‌نویسند ولی من استقلال را دوست دارم و هر چه دارم از این باشگاه است بنابر این با وجود اینکه از حرف‌هایم ضربه خوردم حرف حق را به هواداران می‌زنم. قرارداد شفر یک قرارداد ترکمنچای و غیرحرفه‌ای بوده و آنهایی که این قرارداد را بستند باید پاسخگو باشند. من هنوز هم می‌گویم شفر مربی بدی نبود و هر تیمی را به او می‌دادند او آن را شخم می‌زد و تیم را احیاء می‌کرد اما متأسفانه عده‌ای در کار او گذاشته‌اند و برای او سنگ اندازی کردند و نمی‌خواستند این مربی موفق شود.متأسفانه این رفتارها با شفر اصلاً کار درستی نبود و به نظرم کار حرفه‌ای صورت نگرفت.

فتح‌الله‌زاده در ادامه تأکید کرد: قرارداد شفر یک میلیارد و دو میلیارد نیست بلکه نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان است آقایانی که دروغ می‌گفتند من برای استقلال بدهی گذاشتم باید به این باور برسند که من جان‌واریو، فرهاد مجیدی، ساموئل و نکونام را می‌گرفتم و اگر بدهی هم می‌ماند برای این‌ها بود نه اینکه گرو و نیویمایر را بیاوریم و ۱۰ میلیارد به آنها بدهیم آخر هم هیچ خروجی نداشته باشند. جالب است آقایان روزه سکوت گرفته‌اند و در مورد این بازیکنان توضیح هم نمی‌دهند. چه اتفاقی افتاده که دو بازیکن ۱۰ میلیارد برای باشگاه هزینه داشتند ولی کسی از آنها توضیح نخواسته است. متأسفانه این تصمیمات باشگاه استقلال را به این روزها کشانده است.

وی تصریح کرد: من فتح‌الله‌زاده بعضی وقت‌ها سکوت می‌کنم چون اگر حرف بزنم می‌گویند او می‌خواهد به استقلال بیاید و این حرف‌ها را می‌زند اما دوستانی که در استقلال تصمیم‌گیرنده هستند بدانند این آخرین فرصت آنها است و حالا که مجیدی آمده از فرصت استفاده کنند وگرنه هوادار دیگر پای آنها نمی‌ایستد.

وی در پایان گفت: قبلاً وقتی بازیکنی از استقلال جدا می‌شد دوستان می‌گفتند ما او را راضی کردیم و پولی به وی پرداخت نکردیم که آنها مجانی برای استقلال بازی کردند اما رئیس هیأت مدیره وقت استقلال گفت این بازیکنان (گرو و نیومایر) ۱۰ میلیارد هزینه برای استقلال داشتند امیدوارم آقایان باز هم نگویند شفر جنتلمن بود و به خاطر ما قید گرفتن پول را زد و تخفیف داد. من توصیه می‌کنم کامران منزوی و فتحی و ماجدی با شفر مذاکره کنند تا او به استقلال تخفیف بدهد اگر چه این کار کمی بعید است اما می‌توان امیدوار بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    0 0
    فعلا مجیدی از شفرآتش زد
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
    0 0
    جنگ قدرت وثروت دراستقلاله واستارت چهارمين قهرماني پي در پي پرسپوليس در فصل بعد مباركه انشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس