کد خبر 954757
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
شفر

مدیران باشگاه استقلال سرانجام با انتشار بیانیه‌ای تصمیم خود را اعلام کردند؛ جایگزین کردن فرهاد مجیدی به جای وینفرد شفر.

به گزارش مشرق، ساعاتی پس از شکست استقلال در خانه پدیده، شایعه اخراج وینفرد شفر منتشر شد. دیروز اما این صحبت مطرح شد که قرارداد مانع سنگین سرمربی آلمانی مانع اخراج او خواهد شد.

شفر قراردادی دو ساله با استقلال دارد. گفته می‌شود ارزش قرار داد او برای این فصل یک میلیون دلار و برای فصل بعد یک میلیون و دویست هزار دلار است. اخراج وینفرد شفر و پرداخت کامل رقم قرارداد دو ساله او.
با توجه به قرارداد فصل آینده شفر و مطالبات این فصلش، استقلال حدود دو میلیون دلار به این مربی بدهی پیدا می‌کند.
اخراج شفر به معنی این است که آبی‌ها باید مبلغ قرارداد فصل آینده سرمربی استقلال را به صورت کامل پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

منزوی: مجیدی فصل آینده سرمربی نیست

 

به همین دلیل است که در خبر امروز باشگاه استقلال برای تغییر سرمربی استقلال از واژه اخراج استفاده نشده و از تعلیق فعالیت سرمربی آلمانی خبر داده شده است. در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

«فعالیت آقایان وینفرد شفر و ساشا شفر در تیم استقلال معلق گردید. بدیهی است که در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت.»

استفاده از معلق به جای اخراج در واقع در راستای منافع مالی باشگاه است.

مدیران استقلال با این اقدام احتمالاً به دنبال راهکاری هستند که در چند هفته باقیمانده تا پایان فصل به یک توافق با شفر برسند و بتوانند بدون پرداخت کامل مبلغ فصل آینده او قراردادش را فسخ کنند.

باید دید شفر راضی می‌شود با کم کردن مبلغ قرارداد فصل آینده‌اش با استقلال فسخ کند و یا مدیران استقلال مجبور به پرداخت کامل قرارداد فصل بعد می‌شوند.

نکته عجیب دیگر در بیانیه باشگاه این است که آینده کاری شفر را منوط به مذاکرات عنوان کردند.«در پایان فصل جاری مذاکرات لازم بین طرفین درباره وضعیت همکاری انجام خواهد گرفت.» آیا بعید است دو طرف مذاکره کنند و همکاری ادامه پیدا کند؟

قطعاً کار شفر در استقلال تمام شده است، و این عبارات برای این در بیانیه گنجانده شده است که از بیانیه استقلال برداشت نشود که شفر اخراج شده است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • shs IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    1 0
    کلا تخصص دارن دوستان ایشون با یک چهارم این قیمت در کشورهای عربی کار می کرد اخراج شد و جالبه که دوستان با مبلغ قرارداد ایشون کارستون کردن و حالا باید از جیب ملت این پول پرداخت بشه که حرامه خدائی حرامه ،دولت باید جلوشون رو بگیره البته به شرطی که وقت داشته باشه
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
    2 0
    ایکاش کل هیئت مدیره هم اخراج بشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس