کد خبر 948086
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کاهش حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کشور

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و سایر نیروهای امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کشور کاهش یافته و روند کمک‌رسانی سرعت بیشتری گرفته است.

به گزارش مشرق، سردار "حسن کرمی" در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: پس از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و سایر نیروهای امدادی و همکاری خوب مردم، حجم آب در بسیاری از مناطق سیل‌زده کاهش یافته و روند کمک‌رسانی سرعت بیشتری گرفته است.

بیشتر بخوانید

سامانه بارشی از فردا لرستان را فرا می‌گیرد

وی نقش یگان ویژه را در برقراری امنیت و خدمت‌رسانی به مردم اساسی دانست و ادامه داد: پس از وقوع حادثه سیل که در بخش‌هایی از استان گلستان رخ داده است، کارکنان یگان ویژه از همان ساعات اولیه با تمام توان در محل حادثه حضور پیدا کردند و مشغول کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده شدند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به خدمات نیروهای یگان ویژه که عبارتند از خدمات بهداشتی‌، تغذیه‌ای و مهندسی است، تصریح کرد: کانکس‌های ارائه خدمات تغذیه‌ای همچون پخت و توزیع نان صلواتی بین مردم، به‌کارگیری از خودروی مکنده آب برای تخلیه منازل گرفتار در سیل همچنین توزیع اقلام و خواروبار بین مردم از دیگر اقدامات یگان ویژه بوده است.

وی با تاکید بر حضور یگان ویژه در کنار مردم خاطرنشان کرد: برقرای امنیت و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده مهم‌ترین هدف یگان ویژه است که بحمدالله این مجموعه به عنوان خادم مردم با تمام وجود برای رفع مشکلات ناشی از سیلاب و مردم حادثه‌دیده نیز تلاش خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس