کد خبر 946819
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
بنیاد مستضعفان

کمک‌های بنیاد مستضعفان از جمله مواد غذایی و چکمه و پتو به مناطق سیل‌زده گلستان ارسال شده و سیمان مورد نیاز جهت بازسازی این مناطق نیز به طور کامل توسط بنیاد تأمین خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، مهندس سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان به محض اطلاع از حادثه سیل در شمال کشور شخصاً در گلستان و به‌ویژه شهرستان آق‌قلا حضور پیدا کرده و با بررسی شرایط و‌ با توجه به نیازسنجی انجام شده دستورات لازم با هدف کمک به مردم و کاهش سختی‌ها ‌و تسکین آلام مردم را به مدیران بنیاد ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید:

آقای سعیدی‌کیا، در گام دوم، گام اول را شما بردارید!

پرداخت ۶,۰۰۰ میلیارد تومان مالیات توسط بنیاد مستضعفان

سعیدی کیا از تشکیل کمیته دائمی سوانح طبیعی در بنیاد مستضعفان خبر داد و افزود: در قبال سوانح طبیعی ما سه گام پیش رو داریم که گام اول مربوط به همان روزهای اول حا‌دثه و برآورده نمودن نیازهای مردم به مواد غذایی می‌باشد. گام دوم هفته بعد از حادثه است که با توجه به نیازسنجی‌ها موارد مورد نیاز تامین می‌شود و گام آخر هم حدود یک ماه بعد از حادثه که بازسازی و پاکسازی در دستور کار قرار دارد.
سعیدی‌کیا در مورد کمک‌های بنیاد به مردم سیل‌زده افزود: با توجه به نیاز مردم در همان روزهای ابتدایی ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی، ۳ تن مواد غذایی، ۵ تن پنیر، ۲۵۰۰ تخته پتو، ۴۵۰۰ جفت چکمه، ۱۵ هزار قوطی کنسرو، ۲۰ هزار شمع، ده‌ها تن کالباس، خرما، کنسرویجات و مواد مورد نیاز دیگر برای مردم سیل‌زده گلستان ارسال شد.

همچنین بنیاد مستضعفان متعهد شد به طور کامل سیمان مورد نیاز بازسازی مناطق آسیب دیده روستایی و شهرهای کوچک را تامین نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس