سیل

با توجه به بارش‌های سنگین اخیر و وقوع سیل در برخی مناطق کشور، گروه های جهادی و دانشجویان این روزها با دستان خالی در مناطق سیل زده لرستان در حال خدمت به مردم هستند.

به گزارش مشرق، با توجه به بارش‌های سنگین اخیر و وقوع سیل در برخی مناطق کشور، گروه‌های جهادی و دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های مختلف در مناطق سیل زده تقسیم بندی شده اند تا به مردم خدمات رسانی کنند.

بر همین اساس، تعدادی از گروه های جهادی و دانشجویان این روزها در مناطق سیل زده لرستان و با دستان خالی در حال خدمت به مردم هستند.

بیشتر بخوانید:

لایروبی منازل، خدمات عمرانی، پزشکی، فرهنگی و آموزشی و توزیع بسته های غذایی و بسته های بهداشتی مورد نیاز مردم از اقداماتی است که این روزها توسط گروه های جهادی در مناطق سیل زده لرستان و سایر شهرهای سیل زده کشور انجام می شود.

یکی از دانشجویان که در مناطق سیل زده لرستان حضور دارد از بی توجهی مسئولان دولتی به مشکلات مردم سیل زده انتقاد می کند و می گوید: متاسفانه چون پرداخت رسانه ای خوبی به سیل لرستان نشده رسیدگی ها هم کمتر بوده است.

وی ادامه می دهد: در این مناطق پمپ، کف کش و لجن کش و باب کت که جزو نیازهای اصلی برای از بین بردن آب گرفتگی خانه هاست وجود ندارد و معدودی نیروهای جهادی با دست خالی و با بیل و… می خواهند مسیر آب را باز کنند که نمی شود.

وی می افزاید: در بعضی روستاها مردم گفتند که حتی کمک های غذایی هم به آنها نرسیده و مسئولین حتی سرکشی هم به این مناطق نداشته اند.

گفتنی است صادق مفرد مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی امروز راهی لرستان شده تا بررسی های لازم برای اقدامات بهتر گروه های جهادی صورت گیرد.

به گفته مفرد سپاه هم اکنون در حال باز کردن مسیرهای مناطق سیل زده است و امکانات و لوازم مورد نیاز هم در حال انتقال به مناطق است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس