کد خبر 943473
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
ایکاردی

وندا نارا، مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی می‌گوید، این مهاجم آرژانتینی می‌خواهد در اینتر بماند.

به گزارش مشرق، وندا نارا ایکاردی با حضور در برنامه تلویزیونی «تیکی‌تاکا» از شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا با اشاره به مسائلی که پس از گرفتن بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی افتاد و این بازیکن از همان زمان یعنی از تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن) به دلیل آنچه مصدومیت زانو گفته شده دیگر برای اینتر به میدان نرفته، گفت: مائورو می‌خواهد در اینتر بماند. من در تلاش هستم تا حس خوبی در او به وجود بیاورم و با باشگاه مصالحه کنیم. ما همچنین یک وکیل استخدام کرده‌ایم که هوادار اینتر است.

بیشتر بخوانید:

ایکاردی سکوتش را شکست

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این پرسش که «آیا مائورو به دربی دلامادونینا خواهد رسید یا خیر؟»، اظهار داشت: مصدومیت زانوی ایکاردی چیز جدیدی نیست. او ۲۴ ساعت روز مراقب خود است. در حال حاضر اولویت مائورو بازیابی سلامتش است، چون شاید حس می‌کند که برای تیم مهم نیست.

همسر و مدیر برنامه‌های مهاجم آرژانتینی اینتر در خصوص عدم حضور خود و ایکاردی در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا در جریان بازی شب گذشته اینتر با اسپال هم یادآور شد: ما در خانه ماندیم تا خانوادگی این بازی را تماشا کنیم. این به این خاطر نبود که ما از ترس هو شدن به ورزشگاه نرفتیم. این چیزی است که با باشگاه بر سر آن توافق کرده‌ایم. سعی می‌کنم با ماروتا - مدیر اجرایی باشگاه اینتر- بیشتر صحبت کنم تا جلوی سوءتفاهم‌های احتمالی گرفته شود.

وندا نارا تصریح کرد: ما باید در بازی با اسپال برنده می‌شدیم که این اتفاق هم افتاد و از این بابت خوشحال هستم. ترجیح هم می‌دهم در مورد ملاقات‌مان با مدیران باشگاه زیاد صحبت نکنم چون ما اینتری‌ها هفته دشواری در پیش داریم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که جلسه مثبتی بود و مثل همیشه در مورد مسائل جدی با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کردیم. مائورو می‌خواهد به دوران حرفه‌ای‌اش در اینتر ادامه دهد. امیدوارم همه چیز هم به زودی حل شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس