کد خبر 940846
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
ایکاردی

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر سرانجام سکوتش را شکست.

به گزارش مشرق، مائورو ایکاردی که دو هفته پیش بازوبند کاپیتانی اینتر از وی گرفته شد و از آن تاریخ تا کنون به دلیل احساس درد از ناحیه زانو دیگر برای نراتزوری به میدان نرفته است، سرانجام سکوت خود را شکست، این در حالی است که در روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص آینده حرفه‌ای وی بر سر زبان‌ها افتاده بود و برخی بر این باورند که این مهاجم آرژانتینی در پایان فصل اینتر را ترک خواهد کرد.

ایکاردی با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «اینستاگرام» نوشت: «در سخت‌ترین شرایط عشق واقعی نمایان شد. در همان لحظات بود که تصمیم گرفتم در اینتر و با اینتر بمانم. وقتی که احساس کردم می‌توانم با گلزنی‌هایم و کارهای دیگرم به قوی‌تر شدن اینتر کمک کنم. قوی‌تر از مشکلات بازی جوانمردانه مالی. قوی‌تر از سختی‌های‌مان، زمانی که خیلی‌ها ما را از زمره مدعیان کنار گذاشتند. در اینتر. با اینتر.

با وجود این چیزها و به خاطر عشقی که به آن رنگ‌ها - آبی و سیاه - داشتم تصمیم به ماندن در اینتر گرفتم. پیشنهادهایی را که بازیکنان دیگر به سختی می‌توانند دست رد به آنها بزنند را رد کرم. من با درد بازی کردم، به طوری که بعد از بازی‌ها از شدت درد گریه‌ام می‌گرفت و روزهای بعدی که در پی آنها آمدند، اما همیشه تأکید می‌کردم که باید هر دردی که دارم را فراموش کنم و تنها هدفم این است بود که با تمام توان برای این رنگ‌ها بازی کنم. در اینتر. با اینتر.

به عشق رنگ‌های نراتزوری چون تنها اینتر هست. به فرزندانم نشان داده‌ام که همیشه باید امیدشان را زنده نگه دارند. به آنها آموخته‌ام که رسیدن به پیروزی دشوار است، اما انجام این کار با اینتر منحصر به فرد است و این را تنها یک اینتری اصیل درک و احساس می‌کند. چشمان فرزندانم دروغ نمی‌گویند. متوجه رویای خودم و رویای تمامی اینتری‌ها شدم که همان بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا بود، تیمی که من کاپیتانش بودم چون همیشه عاشق این رنگ‌ها بوده‌ام و این حس را به اطرافیانم انتقال داده‌ام.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد وسوسه‌کننده ناپولی به ایکاردی

 

همیشه سعی کردم بازیکنانی را که اولین فرصت و اولین پیشنهاد را برای ترک اینتر پیدا می‌کنند، آنها را از این تصمیم منصرف کنم. همیشه به هواداران، هم تیمی‌هایم، باشگاه و مربیان تیم در زمان حضورم در اینتر احترام گذاشته‌ام. همیشه در زمین و خارج از زمین با باشگاه همکاری کرده‌ام و هر موقع که بازیکن جدیدی به تیم پیوسته به آنها نشان داده‌ام که تنها با شور و اشتیاق می‌توانیم به اهداف‌مان برسیم. می‌دانم عشق به اینتر یعنی چه و هواداران اینتر هم این را می‌دانند چون دیده‌اند که چطور تحت‌تأثیر قرار گرفته‌ام، گریه کرده‌ام، جنگیده‌ام و سرانجام با این رنگ‌ها شادی کرده‌ام. در اینتر. با اینتر.

همانطور که گفتم، تمامی از خودگذشتگی‌ها را به خاطر عشق به این رنگ‌ها انجام داده‌ام، این در حالی است که همیشه به همه احترام گذاشته‌ام. نمی‌دانم که آیا در این لحظه عشق و احترامی به اینتر و کسانی که تصمیم‌گیری می‌کنند، وجود دارد یا خیر! نمی‌دانم که آیا کسی مایل هست که بخواهد این مشکلات را فقط و فقط به خاطر اینتر حل کند یا خیر! در یک خانواده اتفاقات خوب و بد زیادی ممکن است رخ دهد، اما با عشق می‌توان پای خیلی چیزها ایستاد، اما احترام نباید هرگز از بین برود. این ارزش‌هایی است که پایبندش هستم و همیشه برایش جنگیده‌ام. در داستان من. در اینتر. با اینتر».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس