کد خبر 945039
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶
میلان

دربی جذاب میلان مانند بازی رفت به سود اینتر به پایان رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال اینتر با برتری ۳ بر ۲ در دربی «دلامادونینا» مقابل میلان، جایگاه رقیبش در رده سوم جدول رقابت‌های سری A را اشغال کرد.

اینتر در همان ابتدای بازی هفته بیست‌وهشتم سری A، توسط مارتینس در دقیقه ۲ به گل رسید. در ادامه بازی بد میلان مانع تغییر نتیجه در نیمه اول شد و در ۴۵ دقیقه دوم باز هم اینتر این بار با ضربه سر دی‌فرای در دقیقه ۵۱ گل زد. گل باکایوکو در دقیقه ۵۷ میلان را به بازگشت امیدوار کرد، اما صحنه خطا در محوطه جریمه این تیم که با لیز خوردن داور هم همراه شد به اینتر فرصت داد تا توسط مارتینس در دقیقه ۶۷ از روی نقطه پنالتی صاحب گل شود.

بیشتر بخوانید:

پیروزی میلان مقابل کیه‌وو با درخشش پیاتک

میلان دست بردار نبود و به وسیله موساکیو در دقیقه ۷۱ بار دیگر اختلاف را به حداقل رساند. در دقایق پایانی رقابت اندکی جنجالی شد و داور در اقدامی جالب ابتدا کونتی از میلان را اخراج کرد، اما پس از بازبینی صحنه، این بازیکن را به بازی برگرداند و به او کارت زرد داد! این اقدام، اعتراض لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر و اخراج او از روی نیمکت را در پی داشت. در نهایت در نتیجه تغییری حاصل نشد و اینتر با تکرار برتری بازی رفت، رده سوم را از رقیب دیرینه‌اش گرفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس