کد خبر 947744
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
ایکاردی

مائورو ایکاردی پس از هفته‌ها غیبت در ترکیب اینتر برای بازی فردا مقابل جنووا در فهرست ۱۸ نفره این تیم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، مائورو ایکاردی تا سال ۲۰۲۱ با اینتر قرارداد دارد ولی از چند ماه پیش آینده او در هاله‌ای از ابهام است. باشگاه تلاش زیادی برای تمدید قرارداد او داشت ولی دو طرف هنوز به توافقی دست پیدا نکرده اند. اظهارات تند واندا، همسر ایکاردی که ایجنت او نیز محسوب می‌شود نیز باعث شد تا سران اینتر تصمیم به پس گرفتن بازوبند کاپیتانی از ستاره آرژانتینی بگیرند و همین اتفاق باعث شد تا ایکاردی قید بازی برای این باشگاه را بزند.

او مدتی به بهانه مصدومیت در تمرینات شرکت نکرد اما سپس تیم پزشکی اینتر اعلام کرد که مصدومیت او هرگز جدی نبوده است.

بیشتر بخوانید:

شرط اینتر برای فروش ایکاردی به رئال

سرانجام پس از مذاکرات متعدد ایکاردی حاضر شد به تمرینات برگردد اما نیمی از اعتبار خود در رختکن را از دست داده و مشکلات او با چند بازیکن بزرگ تیم هم به قوت خود باقی است.

پس از اینکه ایکاردی از فهرست بازی یکشنبه شب برابر لاتزیو خارج شد، شایعه اختلاف او با اسپالتی (سرمربی اینتر) نیز قوت گرفت اما در هر صورت او امروز در فهرست بازی با جنووا قرار گرفته و باید دید که فردا بازی خواهد کرد یا خیر. ایکاردی از ۱۹ فوریه دیگر برای اینتر بازی نکرده و در سال ۲۰۱۹ نیز تنها دو گل در جام حذفی به ثمر رسانده است.

امروز نشریه گاتزتا دلو اسپورت تیتر یک خود را به ایکاردی اختصاص داده و نوشته است که پیراهن اوچقدر می‌ارزد؟ طبق ادعای این منبع معتبر، سران اینتر تصمیم گرفته اند تا رقم فسخ قرار داد او را از ۱۱۰ میلیون یورو به ۶۰ میلیون یورو کاهش دهند تا به این وسیله راه برای خروج او هموارتر شود. تصمیمی عجیب که نشان از عزم جدی باشگاه برای خلاص شدن از دست ایکاردی دارد. ستاره‌ای که زمانی محبوب ترین بازیکن بین هواداران بود. در وبسایت ترانسفرمارکت نیز ارزش ایکاردی از ۱۰۰ میلیون یورو به ۹۰ میلیون یورو کاهش یافته است.

البته هنوز دو ماه تا پایان فصل باقی مانده و باید دید که در نهایت سرنوشت ایکاردی در اینتر چه خواهد شد. او هنوز هم می‌تواند نظرات را نسبت به خود تغییر دهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس