کد خبر 942865
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
زیدان

برای جانشینی سولاری در رئال، فعلاً تنها دو گزینه در دسترس هستند: زین الدین زیدان و ژوزه مورینیو.

به گزارش مشرق، اگر سانتیاگو سولاری هنوز هم در رئال بر مسند کار است، تنها به این دلیل است که در کادر مدیریتی رئال برای گزینه جانشینی او اتفاق نظر وجود ندارد.

ساعاتی پس از شکست از آژاکس و حذف از لیگ قهرمانان، فلورنتینو پرز قصد اخراج سولاری را داشت اما اطرافیان، او را از این کار منصرف کردند و قرار شد که در آرامش تصمیم گیری شود. فعلاً قرار بر این شده است که سولاری تا دوشنبه بر راس کار باشد و احتمالاً همان روز برکناری اش قطعی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۴ غول اروپایی به دنبال زیدان

در حال حاضر برای جانشینی سولاری دو نام بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است. زیدان و ژوزه مورینیو. در این بین نام مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام نیز اخیراً مطرح شده است.

زیدان: مرد فرانسوی پس از اتمام فصل گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی رئال استعفا کرد. زیزو در دو سال و نیمی که هدایت رئال را بر عهده داشت، این تیم را به سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان رساند که احتمالاً دیگر غیر قابل تکرار خواهد بود.

زیدان پیشنهاد رسمی برای بازگشت دریافت کرده اما در حال حاضر هیچ تمایلی برای جانشینی سولاری ندارد و همه چیز را به تابستان موکول کرده است. زیزو البته برای آن مقطع هم تردیدهایی جدی دارد و بازگشت او در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. زیدان در روز استعفایش گفت که دیگر چیزی برای عرضه به بازیکنان فعلی ندارد و حالا اگر قرار بر بازگشت باشد، باید شاهد خانه تکانی اساسی در رختکن رئال و تغییر و تحولات زیادی در مجموعه بازیکنان باشیم؛ امری که دشوار به نظر می‌رسد.

مورینیو: او هم مثل زیدان اکنون بدون تیم است و از طرفی چندین بار در یکی دو هفته اخیر از تمایلش برای بازگشت به رئال سخن گفته است. مورینیو بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ مربی رئال بود و به سبب اختلافاتش با برخی ستاره‌های تیم از جمله راموس، کاسیاس، مارسلو و رونالدو، در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و به چلسی برگشت.

او اخیراً گفته است که از زمان جدایی از رئال، به مربی و انسان بهتری تبدیل شده است و به نوعی عنوان کرد که در صورت بازگشت، قصد تسویه حساب شخصی با کسی ندارد.

مورینیو همچنین در مصاحبه با خوگونس گفت که هیچ تماسی از سوی رئالی ها نداشته اما او بر خلاف زیدان، مشکلی برای در دست گرفتن هدایت رئال در این مقطع از فصل ندارد و فعلاً شانس اول جانشینی سولاری محسوب می‌شود.

پوچتینو: او سرمربی حال حاضر تاتنهام است و جدا کردنش از این تیم بسیار دشوار خواهد بود اما پوچ در مصاحبه اخیر خود ابراز امیدواری کرد که روزی شانس مربیگری در اسپانیا نصیبش شود. سرمربی آرژانتینی بارها از علاقه اش برای هدایت رئال سخن گفته اما برای دیدن او روی نیمکت رئال، باید هنوز سال‌های بیشتری صبر کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس