کد خبر 942885
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
مورینیو

ژوزه مورینیو معتقد است شاید این فصل یک تیم کم نام و نشان تر فاتح لیگ قهرمانان شود.

به گزارش مشرق، شگفتی‌های اخیر لیگ قهرمانان و حذف مدعیانی چون رئال مادرید و پاریسن ژرمن، مورینیو را بر آن داشته که شانس قهرمانی این فصل اروپا را به تیم‌هایی چون تاتنهام، پورتو و آژاکس بدهد.

مورینیو گفت: به نظر من بایرن مونیخ صعود خواهد کرد. علیرغم فراز و نشیب‌های فراوان در فصل جاری، انها در حال حاضر در اوج قرار دارند و با توجه به ناکامی‌های متوالی دورتموند، حالا در بوندسلیگا نیز شرایط خوبی پیدا کرده اند. البته من حاضر نیستم یک پوند نیز روی این دیدار سرمایه گذاری کنم اما به نظرم بایرن شانس بیشتری نسبت به لیورپول برای صعود به مرحله بعد دارد.

بیشتر بخوانید:

دست رد آقای خاص به چک سفید تیم ملی چین

۸ تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود می‌کنند و همه آنها ۱۲.۵% برای قهرمانی در لیگ قهرمانان شانس دارند اما شما در مرحله گروه ۲۵% شانس پیروز شدن دارید. رئال مادرید و پاری سن ژرمن، دو شانس بزرگ قهرمانی حذف شده اند و از بین لیورپول و بایرن مونیخ نیز یکی از دور لیگ قهرمانان خارج خواهد شد.

من فکر می‌کنم که تیم‌هایی از جمله تاتنهام و البته پورتو و آژاکس شانس شگفتی سازی دارند و حداقل یکی از آنها در نیمه نهایی حاضر خواهد شد. شاید یکی از این تیم‌ها قهرمان شگفت انگیز این فصل اروپا باشد و چرا تاتنهام این گزینه نباشد؟

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس