محمدرضا داورزنی

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال ۹۸ فدراسیونی را با سرپرست نخواهیم داشت. کشتی و والیبال هم در فصل بهار کارهایش انجام خواهد شد تا دیگر حرف و حدیثی نماند.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی در حاشیه مراسم معارفه رئیس فدراسیون قایقرانی درباره سرپرستی ۷ هیات در مجمع انتخاباتی هندبال گفت: اگر زمان انتخابات هندبال عقب بیفتد، برنامه‌های فدراسیون با مشکل مواجه خواهد شد و تلاش کردیم حداکثر اعضا مشکلی نداشته باشند. سعی کردیم مجمع را برگزار کنیم، رئیس انتخاب شود تا برنامه‌های پیش رو به خوبی اجرا شود.

وی ادامه داد: با مشورتی که با دوستان هندبالی داشتیم عنوان شد قبل از پایان سال تکلیف هندبال روشن شود. در سال ۹۸ فدراسیونی را با سرپرست نخواهیم داشت. کشتی، والیبال و ورزش‌های رزمی هم در فصل بهار کارهایش انجام خواهد شد تا دیگر حرف و حدیثی نماند.

بیشتر بخوانید:

غیرممکنی که هرگز ممکن نمی‌شود!

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره فایل صوتی منتسب به رئیس فدراسیون سوارکاری که در آن به ترکمن‌ها توهین شده است، گفت: تمام دوستان و قومیت‌های مختلف برای ما عزیز هستند، در تیم ملی فوتبال سردار آزمون را داریم که از ترکمن‌های عزیز است و در تیم ملی والیبال فرهاد قائمی و در بسیاری از رشته‌های ورزشی ترکمن‌ها در تیم‌های ملی حضوری درخشان دارند. اتفاقی که افتاده و بحث‌هایی که مطرح شده است به نظر می‌رسد به دنبال تقابل حاکمیت با قومیت‌ها باشد. خلیلی هم در مصاحبه‌اش عنوان کرده چنین مسائلی مطرح نبوده و با توجه به شناخت خوبی که من از مردم بندر ترکمن دارم می‌دانم که این کدورت‌ها را به دل نمی‌گیرند.

داورزنی افزود: وقتی کسی حرفی درباره فردی می‌زند نباید بحث قومیتی مطرح شود متأسفانه برخی می‌خواهند کشور را مقابل یک قوم قرار دهند که کار درستی نیست. تمام قومیت‌ها از ترک، لر، کرد و بلوچ گرفته تا عرب و ترکمن و … برای ما عزیز هستند همانطور که در بین مدیران ما از تمام قومیت‌ها حضور دارند. اینکه بخواهند فضا را تخریبی کنند نمی‌پسندم. عده‌ای به دنبال سوءاستفاده هستند البته ما هم بررسی می‌کنیم تا خدای ناکرده در دل مردم ترکمن کدورتی نباشد البته روی صحت و سقم این بحث باید شک و شبهه داشته باشند اگر هم صحبتی بوده، ما عذرخواهی می‌کنیم.

وی درباره تصویب قانون جدید در مجلس مبنی بر شروط جدید بازنشستگی گفت: تبصره ۶۵ سال سن و ۳۵ سال خدمت در قانون جدید کلاً حذف شده است. بهتر است این موضوع را از مسئولان سؤال کنید. افراد می‌توانند تا ۶۵ سال کار کنند به خصوص اینکه دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر باشند. مگر اینکه درخواست بازنشستگی کنند. همه در برابر قانون تمکین می‌کنیم و این مسئولیت‌ها فرصتی برای خدمت است. در نهایت اعضای مجمع هستند که باید به افراد رأی دهند که آیا این فرد توانایی این مسئولیت را دارد یا نه. مجمع تشخیص می‌دهد کدام فرد اصلح‌تر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس