کد خبر 941754
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
اسماعیل حسن زاده

‎رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتقاد از واکنش های صورت گرفته نسبت به مصاحبه امروزش گفت:بنده هرگز به مردم شریف شهرستان های ایران توهینی نکرده‌ام و همیشه به شهرستانی بودنم افتخار می کنم.

به گزارش مشرق به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده در خصوص گفت و گوی رادیویی صبح امروز گفت: بنده طبق درخواست مسئولین یک برنامه رادیویی صبح امروز گفت و گویی در خصوص موضوعات مرتبط با حوزه فوتبال در روزهای گذشته بودم. مجری برنامه سوالی در خصوص اظهارنظر یکی از بازیکنان در فضای مجازی پیرامون بنده پرسید و من در پاسخ گفتم: ورود رسانه ملی به اینگونه مسائل شایسته نیست. رادیو و تلویزیون که برنامه‌های آنها با هزینه و سرمایه ملی ساخته می‌شوند باید به اصلاح فضای فرهنگی جامعه کمک کنند اما اینگونه مسائل و سوالات حاشیه‌ای چه کمکی به فوتبال می‌کند؟

بیشتر بخوانید:

واکنش استقلالی‌ها به اظهارات حسن‌زاده

واکنش حسن‌زاده به پست جنجالی رحمتی

پست انتقادی رحمتی از کمیته انضباطی +عکس

رییس کمیته انضباطی اضافه کرد: در ادامه گفتم متاسفانه وقتی یک جوان به تازگی از شهرستان می‌آید، وارد فوتبال می‌شود و مطرح می‌شود برخی از رسانه‌ها به سراغ اینگونه بازیکنان می‌روند و با سوالات حاشیه‌ای از آنها علیه مربی، مدیر یا فلان مسئول مصاحبه می‌گیرند و برایشان حاشیه ایجاد می‌کنند.

حسن زاده اضافه کرد: شاهد واکنش‌های نادرست و اظهارات بی ربطی در این خصوص هستیم اما حقیقت این است که متاسفانه دوستانی که چنین واکنشی نشان دادند قطعاً این مصاحبه را نشنیده اند. درخواست من این است که ابتدا صحبت‌های من را بشنوند و بعد اظهار نظر کنند. البته می‌دانیم خیلی از این دوستان به دلیل برخوردها و احکام کمیته انضباطی که در مورد ایشان صادر شده از بنده و همکارانم عصبانی هستند که در این فرصت‌ها چنین واکنشی نشان می‌دهند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در پایان گفت: همیشه به شهرستانی بودن خودم افتخار کرده ام و حتی افتخار می‌کنم که روستازاده هستم. قطعاً این مسئله هیچ تفاوت و اهمیتی ندارد، بلکه مثال من در این مصاحبه معنی و مفهوم دیگری داشت. به هر ترتیب امیدوارم هر فردی که می‌خواهد در این خصوص اظهار نظر یا موضع گیری داشته باشد ابتدا در جریان اصل موضوع و اظهارات بنده قرار بگیرد تا از دایره انصاف خارج نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    5 1
    غلط کردی حرف مفت زدی که حالا معذرت خواهی کنی.
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    1 3
    این هم شد افتخار؟؟؟!!! اهل شهر و روستا بودن که افتخار ندارد. تو باید به دانش افتخار کنی البته اگر داری به کارهای مفید خودت افتخار کنی البته اگر انجام دادی!!!
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    0 5
    به شهرستانی بودنم افتخار می کنم...... خب عمو برگردد به همون روستای خودت .
    • پ IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
      0 0
      روستا زاده هم روستایی قدیم تا میان تو سیستم زرق و برق میبینن یهویی خراب میکنن میرن
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    0 0
    بیجا کردی باید معذرت خواهی کنی حرفهای مفت تو جای هیچ تفسیری ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس