کد خبر 940638
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۵
هیات دولت نمایه

یک روزنامه اصلاح‌طلب در گزارشی نوشت سیاست‌های دولت به آشفتگی و نابسامانی قیمت‌ها در بازار دامن می‌زند.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه های خود نوشت:

جهان صنعت می‌نویسد: اوضاع سخت معیشتی، افزایش پی در پی قیمت‌ها، گوشت کیلویی ۱۲۰ هزار تومان، پراید ۵۰ میلیون تومانی، کاهوی ۱۵ هزار تومانی، کاهش قدرت خرید مردم و بدتر از همه اینها، وعده و وعیدهای دولت برای حل مشکلات اقتصادی این سوال را به وجود می‌آورد که چرا دولت نمی‌تواند کاری برای این مشکلات انجام دهد؟ آیا دولت توانایی حل مشکلات اقتصادی را دارد؟ اگر می‌تواند چرا کاری از پیش نمی‌برد؟ اگر هم نمی‌تواند چرا این همه مسئول برای حل مشکلات اقتصادی دور هم جمع می‌شوند و جلسه و همایش برگزار می‌کنند؟ در حال حاضر وزارتخانه‌های زیادی درگیر تنظیم بازار شب عید شده‌اند اما همچنان شرایط همانند گذشته است.

بیشتر بخوانید:

تشکیل پرونده قضایی برای مسئول اتحادیه لوازم خانگی

توصیه نوروزی آیت‌الله جنتی به مسئولان


قیمت مسکن و اجاره‌خانه از ابتدای سال حداقل دو برابر شده این در حالی است که حقوق کارگر و کارمندان یک ریال هم افزایش نیافته. از هر زاویه‌ای به مشکلات نگاه می‌کنیم می‌بینیم با این فرمانی که دولت در پیش گرفته حالاحالاها گرانی دست از سر مردم برنمی‌دارد. این موضوع را بارها کارشناسان هشدار داده‌اند اما هیچ‌کس در دولت حاضر نیست هشدارها را جدی بگیرد.


بر همین اساس واعظی آشتیانی معاون اسبق وزارت صنعت به «جهان صنعت» گفت: دولت به توصیه‌های کارشناسان و صاحبنظران اقتصادی گوش نمی‌دهد. در حال حاضر بازار به حال خودش رها شده است.


وی با انتقاد از ناکارآمدی برخی مدیران اظهار کرد: متاسفانه امور اجرایی کشور در حوزه‌هایی مثل تنظیم بازار به دست افرادی سپرده شده که آزمون و خطا را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و به توصیه‌های اهل فن نیز توجهی ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    1 0
    مطمئنا تنها دولت مقصر وضعیت کنونی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس