FATF نمایه

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس: به نظر می‌رسد رأی اکثریت به نفع تصویب این لایحه نیست. وی تصریح کرد: وضعیت CFT در مجمع هم بدتر از پالرمو هست.

به گزارش مشرق، محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره بررسی لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اطلاعاتی که من دارم حاکی از این است که رأی اکثریت اعضای مجمع به نفع تصویب این لایحه نیست، زیرا برخی از اعضای مجمع سؤالاتی را مطرح کردند و یکسری خواهان تحقق وعده‌هایی از طرف مسئولان هستند که آنها هم بیان کرده‌اند نمی‌توانند وعده‌ای دهیم.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد اگر آن روز که تصویب پالرمو در مجمع مورد بررسی بود به رأی‌گیری گذاشته می‌شد، قطعاً رأی نمی‌آورد.

نماینده مردم فسا در مجلس خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد برخی از کسانی که در اوایل نسبت به این لایحه نظر موافق داشتند هم به جرگه مخالفان پیوسته‌اند.

جمالی نوبندگانی با اشاره به بررسی «CFT» در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: احساس من این است که «CFT» وضعش در مجمع بدتر از پالرمو است.

به گفته وی برخی از مسئولان در رابطه با «FATF» در حال حاضر پیامی‌هایی را می‌دهند که چندان مثبت نیست.

جمالی نوبندگانی خاطرنشان کرد: برخی‌ها امروز عنوان می‌کنند با ورود به «FATF» راه دور زدن تحریم‌ها را می‌بندیم مسلماً این حرف‌ها موضع موافقان لوایح چهارگانه را تضعیف کرده و می‌کند. اگر هدف پیوستن به «FATF» و پالرمو این باشد که نتوانیم تحریم‌ها را دور برنیم چرا با دست خودمان خودکشی کنیم.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس