کد خبر 936348
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

خرید اینترنتی بلیط هواپیما و بلیط قطار

در گذشته‌ای نه چندان دور، مسافران برای خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار، بایستی مسافت‌های زیادی را طی می‌کردند تا به دفاتر مسافرتی سطح شهر برسند و در میان ازدحام جمعیت در آن آژانس اقدام به خرید بلیط‌های مسافرتی خود نمایند.

این روش معایب بسیار زیادی داشت، اگر بخواهیم به چند مورد از این معایب اشاره کنیم می‌توان به صرف زمان بسیار برای خرید بلیط، عدم مقایسه قیمت‌های مختلف با یکدیگر اشاره کنیم. یعنی شما با مراجعه به آژانس‌های مسافرتی نمی‌توانستید قیمت‌های مختلف و شرکت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و همان موردی که اپراتور به شما معرفی می‌کرد را بایستی خریداری می‌کردید. و یا حتی اگر به هر دلیلی نیاز به کنسل کردن بلیط خود داشتید دوباره تمامی مسیر را بایستی به صورت حضوری طی می‌کردید تا بلیط خریداری شده را کنسل کنید.

با به روز شدن تکنولوژی در تمامی امور، خریدهای بلیط هواپیما و خرید بلیط قطار نیز به روز شد و امروزه به وسیله تلفن‌های همراه خود و یا لپ تاپ‌های شخصی می‌توان به سادگی و با چند کلیک اقدام به خرید اینترنتی بلیط‌های مسافرتی نمود.

یکی از مزایای خوب این روش، مشاهده و مقایسه قیمت‌های مختلف و شرکت‌های مختلف برای شما می‌باشد. یعنی با انتخاب شهر مبدا و مقصد و روز حرکت خود، لیست کاملی از شرکت‌های مختلف که در آن روز برنامه سفر را دارند برای شما به نمایش گذاشته می‌شود و شما می‌توانید به سادگی تمامی این شرکت‌ها و قیمت‌های آنها را مشاهده کنید و براساس نیاز خود اقدام به خریداری نمائید.

اطلاعات مختلفی در لیست‌های به نمایش گذاشته شده برای شما قابل مشاهده است، برای هواپیما مواردی همچون تشخیص بلیط سیستمی و بلیط چارتر، میزان ظرفیت باقی مانده، قیمت، نوع ایرلاین، نوع کلاس هواپیما و...

و همچنین برای خرید بلیط قطار، مواردی همچون، نوع قطار، نام شرکت، میزان ظرفیت باقی مانده، ساعت دقیق حرکت از مبدا و ساعت دقیق رسیدن به مقصد برای شما به نمایش گذاشته می‌شود.

پس شما در این روش با اطلاعات کاملی می‌توانید اقدام به خرید بلیط هواپیما، بلیط چارتر و خرید بلیط قطار نمائید.

بهترین گزینه برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

و اما سوال اینجاست که چگونه اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما نمائیم؟!

مستر تیکو، سامانه آنلاین و هوشمند خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌باشد. این سامانه با نشانی www.mrtiko.comقابل دسترس است . شما با تلفن همراه خود و یا از طریق لپ تاپ‌های شخصی می‌توانید وارد این سامانه شده و اقدام به خرید اینترنتی بلیط هواپیما نمائید .

از مزایای خوب سایت خرید بلیط هواپیما مستر تیکو، پشتیبانی آنلاین است. در حین خرید اگر به کوچک‌ترین مشکلی برخورد کردید به سادگی می‌توانید از بخش چت آنلاین که در پایین صفحه سایت قرار گرفته کمک بگیرید و با بخش پشتیبانی مستر تیکو به صورت آنلاین صحبت کرده و مشکلات خود را با آنها در میان بگذارید و پشتیبانی مستر تیکو شما را برای خرید هرچه ساده‌تر بلیط هواپیما و یا بلیط قطار راهنمایی می‌کنند.

از دیگر مزایای خوب خرید بلیط هواپیما از سامانه مستر تیکو می‌توان به استرداد و کنسلی آنلاین بلیط اشاره کرد. اگر به هر دلیلی از سفر خود پشیمان شدید و نیاز به کنسل کردن بلیط و استرداد مبلغ خود داشتید، به سادگی و با چند کلیک می‌توانید به صورت آنلاین از طریق سامانه مستر تیکو، بلیط مسافرتی خود را کنسل کرده و مبلغ قابل استرداد خود را پس بگیرید.

اگر بخواهیم از دیگر مزایای مستر تیکو نام ببریم، می‌توانیم اپلیکیشن مستر تیکو را به شما عزیزان معرفی کنیم. با نصب اپلیکیشن بر روی تلفن‌های همراه خود به سادگی و در هر لحظه می‌توانید برنامه‌های سفر ایرلاین‌های مختلف را به همراه قیمت آنها جستجو و مشاهده نمائید و در صورت نیاز خریداری کنید.

می‌توانید همین الان به سایت مستر تیکو با نشانی www.mrtiko.com مراجعه کرده و از بخش مختلف آن دیدن کنید و در صورت نیاز اقدام به خرید بلیط هواپیما نمائید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس