کد خبر 932060
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کی روش

در صورتی که کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران را به عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا برساند درآمدزایی او طی ۸ سال حضور در ایران برای فدراسیون فوتبال به ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

به گزارش مشرق، مجموع درآمدهای فدراسیون فوتبال در جام جهانی ۲۰۱۴ ۹.۵ میلیون دلار بوده است. برای جام جهانی ۲۰۱۸ هم عددی که به فدراسیون فوتبال تعلق گرفته است یا می‌گیرد ۸ میلیون دلار است و حالا هم قهرمانی در جام ملت‌ها می‌تواند ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار برای فدراسیون فوتبال ارزآوری داشته باشد.

با این آمار و ارقام قطعاً می‌توان گفت میزان در آمدهای کارلوس کی روش بی شک دستمزد او را پوشش داده است. دو حضور در جام جهانی و کسب نتایج آبرومندانه در برابر تیم‌های بزرگ جهان از جمله آرژانتین، اسپانیا و پرتغال از جمله افتخارات او در فوتبال ایران بوده است. هر چند قهرمانی در جام ملت‌ها می‌تواند درخواست‌ها برای ادامه حضور وی در تهران را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

کی‌روش ژاپنی‌ها را گیج کرده است

قرارداد کارلوس کی روش با تیم ملی تا پایان جام ملت‌ها است. هر چند می‌گویند بندی در قرارداد وی وجود دارد که در صورت هدایت تیم ملی به بازی پایانی جام ملت‌ها می‌تواند تا جام جهانی بعدی هم روی نیمکت ایران بنشیند. صحبت‌ها از حضور کارلوس کی روش در تیم ملی کلمبیا نیز جدی است اما تا اکنون قراردادی در این زمینه امضاء نشده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • GB ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    13 1
    خیلی از بچه های تازه به دوران رسیده که قبل از کیروش را ندیده اند ، الان مخالف کیروش هستند!! دوران بعد از کیرروش : چند سال تیم ملی بدون مربی رها می شود و چند ماه مانده به بازی ها یک مربی با یک سرپرست ( دلال ایرانی) انتخاب می شود ( مثل تیم امید) و بعد دوباره می بازیم و دوباره روز از نو و روزی از نو!!!! داستان سی سال فوتبال ایران قبل از کیروش!!!
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
      1 0
      کاملا موافقم
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    0 3
    من مخالف کیروش نیستم. به نظرم کیروش از نظر فنی بسیار فوق العاده هست و برعکس ساختار فدراسیون ما اجازه نمیده که از تمام تواناییاش استفاده کنیم ولی از نظر شخصیتی یه مقدار با ما ناهمخوان هست که اونم به نظرم عکس العملی در برابر مشکلات ساختاری فدراسیون ما هست. اما این که این مبلغ رو دارین میگین قبلش هزینه های تیم ملی بزرگسالان رو هم ازش کسر کنید و سهمی هم برای بازیکن ها بذارین کنار بعد چنین محاسباتی انجام بدین. یه همچین قیاسی رو از پایه قبول ندارم چه برای بزرگترین مربیان چه برای کوچکترینشون. چون شما شاخصه هایی مثل بازیکن ها سختار ها فدراسیون و نقش تیم های باشگاهی در این موفقیت ها رو کنار میگذارید و همش رو به نام یک نفر مینویسید.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    6 1
    شتر سواری که دولا دولا نمی شود بازی حرفه ای و در سطح جهانی مربی کار بلد میخواهد کی روش کارش را خیلی خوب بلد است او را نباید وارد حاشیه کرد.
  • احمد IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
    6 1
    کی روش لیاقتش رو در ایران ثابت کرده در برابر تیمهای بزرگ و مدعی جهانی مثل پرتغال و اسپانیا دفاعی و آبرومندانه بازی میکنه و در برابر تیمهای آسیایی تهاجمی باگلهای فراوان بدون اینکه گلی دریافت کرده باشه! منتقدان کی روش از لحاظ فنی حرفی برای گفتن ندارند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس