احمد ششگلانی

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: انتشار این حرف‌ها از قول من یک جور نامردی بود. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده اما حتماً اقدام قانونی می‌کنم.

به گزارش مشرق، محمد جواد ششگلانی در مورد حواشی که بعد از اظهار نظر او مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش یک مربی گران است و فدراسیون توانایی پرداخت قرارداد او را ندارد و بهتر است یک مربی ارزان جذب شود که در این راستا برانکو ایوانکوویچ می‌تواند گزینه خوبی باشد به وجود آمده، گفت: من چنین صحبتی نکرده بودم. انتشار این حرف‌ها از قول من یک جور نامردی بود. نمی‌دانم چه کسی این کار را کرده اما حتماً اقدام قانونی انجام می‌دهم و این فرد را در دادگاه می‌بینم.

وی افزود: اصلاً نمی‌دانم با چه کسی حرف زدم و از کجا بود اما به من گفتند اینطور از قول من نوشته‌اند در شرایطی که اصلاً این حرف‌ها را نزده بودم و برداشت خودشان را نوشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

پست محمد تقوی در حمایت از کی روش +عکس

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در مورد اینکه شایعه شده وزارت ورزش به او بابت انجام این مصاحبه خط داده است، عنوان کرد: این چه حرفی است؟ افرادی که اینطور فکر می‌کنند واقعاً اشتباه می‌کنند. اصلاً من این حرف‌ها را بیان نکردم. هیچ کسی چیزی به من نگفته و از این همه شایعه تعجب می‌کنم. حرف‌های خودشان را به نام من زدند و اصلاً چنین چیزی نگفته بودم.

وی در مورد اینکه او چه موضعی در قبال این حرف‌ها دارد، گفت: تیم ملی در شرایط حساسی است. خدا را شکر الان وضعیت تیم ملی بسیار خوب است. ان‌شاءالله تیم ملی در کنار کارلوس کی‌روش به فینال می‌رود و قهرمانی را برای مردم به ارمغان می‌آورند. الان زمان پرداختن به این مسائل نیست و بعد از جام ملت‌ها وقت برای بررسی این مسائل هست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس