کشف مواد مخدر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ و کشف یک تن و ۳۱۹ کیلوگرم مواد افیونی در شهرستان سراوان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش یک باند قاچاق مواد افیونی را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته قاچاقچیان را در حال جابه جایی مواد مخدر با یک دستگاه وانت تویوتا در یکی از محورهای کوهستانی شهرستان سراوان شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

بیشتر بخوانید:

آیا حس ترک غذای آماده شبیه ترک مواد مخدر است؟

شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسید

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از طی مسافتی سوداگران مرگ در کمین تکاوران پلیس قرار گرفته و در یک درگیری مسلحانه خودرو متوقف و ضمن دستگیری راننده و ۲ سرنشین آن در بازرسی از آن ۸۲۶ کیلو و ۸۸۳ گرم تریاک، ۴۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش، ۱۳ کیلو و ۵۶۰ گرم هروئین و ۶۴ کیلو و ۸۲۵ گرم سایر مواد مخدر، ۲ قبضه اسلحه کلاش به همراه ۵ تیغه خشاب و ۱۲۴ فشنگ جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با تقدیر از تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان و خاش در کشف این محموله مواد مخدر خاطر نشان کرد: متهمان این پرونده پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس