لاریجانی نمایه

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز به طور جداگانه با وزرای راه و شهرسازی، اقتصادی و دارایی و تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش مشرق به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (چهارشنبه، ۱۲ دی ماه) به طور جداگانه با محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمد شریعتمداری، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید:

فلاحت پیشه: سیاست ایران جلوگیری از بحران و تنش‌زدایی است

در این دیدار اسلامی وزیر راه و شهرسازی توضیحاتی را در رابطه با اقدامات این وزارتخانه در سال جاری و برنامه‌های پیش رو در سال ۹۸ ارائه کرد.

لاریجانی در دیدار با محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در پاسخ با تاکید بر افزایش نقش بخش خصوصی تاکید نمود و توجه به موضوع مسکن پراهمیت دانست و قول داد که در بودجه سال ۹۸ رفع مشکلات این بخش مدنظر مجلس قرار گیرد.

همچنین دژپسند و شریعتمداری، وزرای امور اقتصادی و دارایی و تعاون کار و رفاه اجتماعی در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های وزارتخانه‌های مذکور ارائه کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
    0 0
    کبوترهای آزادی نمیدن تن رو بر پرواز نه بلبل نه قناری ها نمیخونن دیگه آواز هزاران غنچه خوابیده به امید گل آفتاب توام فردا به صد امید میای بیرون ز رخت خواب همین فردا که صبح آمد همه بیدار میشن از خواب همین زمین خواب آلود میشه روشن مثه آفتاب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس