رودریگو

چند ماه پیش بلود که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد رودریگو، مهاجم ۱۷ ساله سانتوس را با رقم ۴۲ میلیون یورو به خدمت گرفته است.

به گزارش مشرق، رودریگو برای یک فصل به سانتوس قرض داده شد و قرار است از تابستان آینده به رئال اضافه شود.

او را برخی با نیمار قیاس می‌کنند و اعتقاد دارند که رئال مادرید مهاجمی آینده دار که فوتبال دنیا را تحت تأثیر قرار خواهد داد جذب کرده است.

بیشتر بخوانید:

رکورد فوق العاده کهکشانی‌ها در کسب جام

نیک آرکوری، ایحنت رودریگو به آاس گفت: «رئال با سانتوس پیش از هر باشگاهی برای رودریگو به توافق رسید. پیوستن به رئال همواره رؤیای کودکی او بود و با وجود دریافت پیشنهاد از بارسلونا، به آن توجهی نکرد و برای او فقط انتقال به رئال اهمیت داشت.»

آرکوری ادامه داد: «مشکل بزرگ، تفاوت فوتبال در برزیل با اروپاست و این می‌تواند برای بازیکنان جوان یک مانع باشد ولی رودریگو می‌داند که چگونه خود را با شرایط جدید وفق دهد.

او بازیکنی جوان است که هنوز جای پیشرفت بسیاری دارد. از زمانی که اولین باز ی خود برای سانتوس را انجام داد، دست از پیشرفت بر نداشته و به خصوص از لحاظ شخصیتی رشد بسیاری کرده است. کسانی که او را می‌شناسند می‌دانند که او در رئال، ۱۰۰ درصد توانش را خواهد گذاشت.»

قیاس با نیمار: «این مقایسه درست نیست. هر بازیکنی سبک و توانایی‌های منحصر به فرد خود را دارد. رودریگو نیمار نیست ولی برای رئال، مهاجم بزرگی خواهد شد.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس