کد خبر 922797
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
بازداشت سارقانی با بیش از ۴۰ سابقه سرقت/ قول رئیس پلیس تهران به شهروندان

رئیس پلیس پایتخت از بازداشت ۵۷۲ سارق و مالخر در بیستمین مرحله از طرح رعد خبر داد و گفت: برخی از سارقان تا بیش از ۴۰ بار سابقه داشتند.

به گزارش مشرق، بیستمین مرحله از طرح رعد توسط کلانتری‌های پلیس پیشگیری پایتخت به اجرا درآمد. در طرح رعد کلانتری مکلف شده‌اند حوزه خود را از مجرمان، قانون‌شکنان، متخلفان و خرده‌فروشان مواد مخدر پاکسازی کنند.

ببینید

عکس/ اسلحه سارقان پایتخت

سردار حسین رحیمی در حاشیه بیستمین مرحله از طرح رعد در جمع خبرنگاران از اجرای 261 حکم قضایی در این مرحله از طرح خبر داد و گفت: 572 سارق و مالخر طی این طرح بازداشت شده و 189 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به کشف 7600 فقره از اموال سرقتی در بیستمین مرحله از طرح رعد از انهدام 19 باند سارقان خبر داد و گفت: صاحبان 84 درصد از اموال سرقتی شناسایی شدند و ارزش اموال مکشوفه بیش از 7 میلیارد و 800 میلیون تومان است.

وی ادامه داد: در این مرحله از طرح، 238 نفر از سارقان که دارای سوابق متعدد از 2 بار تا بیش از 40 بار بودند، دستگیر شدند؛ 8 قبضه سلاح شکاری و 69 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رحیمی با اشاره به کشف 67 هزار قلم کالای قاچاق در بیستمین مرحله از طرح رعد، یادآور شد: ارزش اموال قاچاق کشف شده بیش از 3 میلیارد و 300 میلیون تومان است.

رئیس پلیس پایتخت متذکر شد: محصول و نتیجه اجرای طرح رعد در پایتخت ایجاد امنیت پایدار و کاهش محسوس جرائم خشن و سازمان یافته است، عملیات پلیس در برخورد با سارقان و مجرمان جدی است و با قدرت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه پلیس برای پاکسازی نقاط آلوده تهران مانند میدان شوش، هرندی، تقی‌آباد، خاک‌سفید و... اقداماتی صورت داده، گفت: قول می‌دهیم تا قبل از عید پایتخت در صورت ایجاد بسترهای مناسب، از لوث معتادان متجاهر پاک شود.

رحیمی متذکر شد: هم در بحث سم‌زدایی و هم در بحث بازگرداندن معتادان به زندگی و بازپروری آنها در کهریزک پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته، پلیس در جمع‌آوری این افراد هیچ مشکلی ندارد و قطعا این اتفاق با پشتکار صورت می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    1 0
    الکی میگه
    • IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    4 0
    بیش از چهل بار سابقه ؟! آقا یه طناب دار بندازید گردنش و شرش را بکنید دیگه !
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
      0 0
      از ترس سازمان های بین المللی و اروپا اینکار رو انجام نمیدن
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    2 0
    محله سبلان جنوبی وخیابان صبوری فراموش نشود چاپ کن مشرق جان شایدفرجی بشه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس