کد خبر 932314
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷
سردار رحیمی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، موضع پلیس در مواجهه با کشف حجاب، گفت: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها و جوسازی ها نمی شود و باید بگویم در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی، درباره موضع پلیس در مقابل کشف حجاب، اظهار داشت: بی حجابی هنجار شکنی است و برخورد با افرادی که شئونات اخلاقی، اسلامی و عرف جامعه ما را رعایت نمی‌کنند، از اولویت‌های اساسی پلیس پایتخت است.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: شک نکنید پلیس هرگز مرعوب شانتاژها، جوسازی‌ها و … در این حوزه نمی‌شود و باید بگویم در برخورد با اینگونه مسائل کوتاه نمی آییم.

رئیس پلیس پایتخت یادآور شد: در ملاقات اخیری که جمعی از فرماندهان و مسئولان ارشد ناجا با فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) داشتند، معظم له نیز بر لزوم توجه به حفظ شئونات اسلامی در جامعه تأکید و توصیه داشتند و معتقد بودند که این رویکرد باید عاقلانه و مدبرانه باشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تأکید کرد: رویکرد عاقلانه و مدبرانه موضع پلیس در حوزه امنیت اخلاقی و اجرای مأموریت‌های مربوطه است، به طوری که واکنش‌های ایجابی، فرهنگی و آموزشی جایگزین برخوردهای سلبی پلیس در این حوزه شده است.

سردار رحیمی تاکید کرد: نگاه ما به موضوعات امنیت اخلاقی؛ نگاهی مدبرانه، مسئولانه و مجاهدانه است، برای تمام کارکنان پلیس پایتخت برای مواجه با موضوعات امنیت اخلاقی، ۵ مرحله، کارگاه آموزشی برگزار شده و بر برخوردهای ایجابی، اخلاقی و اسلامی تأکید شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    1 9
    حجاب به پلیس چه ربطی دارد؟
    • نادر IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
      0 0
      پلیس ماموریت داره نظم رو برقرارکنه واز هنجارشکنی جلوگیری کنه .وقتی دختری با وقاحت نیمه عریان توسطح شهر راه میفته وعده ای رو از زندگی وکار وکسب ورانندگی باز میداره وچالش در شهر ومحله راه میندازه غیر پلیس کی میتونه از این کارجلو گیری کنه.... چند روز پیش یک دخترک کم خرد به طوری افتضاح آمده بود سگ چرونی که جوان مردم با دوچرخه میرفت حواسش پرت شد وبه طور وحشتناکی با ماشین برخورد کرد خون این جوان پای کی نوشته میشه.جواب دل داغ دار پدر و مادرش با کیه؟؟؟؟؟ هزاران حادثه تلخ دیگر مثل بی سرپرستی زن باعفت وکودک بیگناه به خاطر ولنگاری بعضی زنان در اجتماع و منحرف شدن مردانی که ضعف ایمان دارند با کیه؟؟؟؟بلاخره باید یک نفر مدیریت کنه....
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    5 0
    حجاب زنان شرکت کننده درجشن تولدجهانگیری خیلی معانی رو رسوند وادارات نیز از بابت کارمندان زن وارباب رجوع خیلی اوضاع خرابی داره وصدا وسیما وسینما وتاتر وعرصه مثلاهنرو...درست نشه سطح جامعه وخیابان همینه وبدترمیشه ولعنت خدا ورسول برمروجین بدحجابی وبیحجابی درهرپست ولباس ومقام!
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    4 0
    حجاب زنان شرکت کننده درجشن تولدجهانگیری خیلی معانی رو رسوند وادارات نیز از بابت کارمندان زن وارباب رجوع خیلی اوضاع خرابی داره وصدا وسیما وسینما وتاتر وعرصه مثلاهنرو...درست نشه سطح جامعه وخیابان همینه وبدترمیشه ولعنت خدا ورسول برمروجین بدحجابی وبیحجابی درهرپست ولباس ومقام!
  • تقی JP ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
    0 1
    این امنیت در کشور به مدد خون هزاران شهید به دست آمده است. شرع مقدس و قانون اساسی نیز موید حجاب زنان و رعایت شرعی آن در سطح جامعه است... از مسئولین می خواهیم که با جدیت بیشتری این مساله را پیگیری نمایند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس