کد خبر 921711
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
برخورد با ۱۰۰ نقطه عرضه برند پوشاک قاچاق در تهران آغاز شد

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حاشیه نشست با مدیران استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:‌از اول دی‌ماه با برندهای پوشاک قاچاق در ۱۰۰ نقطه شناسایی شده تهران، برخورد می‌کنیم.

به گزارش مشرق، علی مؤیدی خرم‌آبادی رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز بیان کرد: از روز شنبه یکم دی‌ماه طبق قرار قبلی و اعلام شده با برندهای محرز قاچاق در پوشاک برخورد می‌شود و در تهران ۱۰۰ نقطه مهم عرضه پوشاک قاچاق شناسایی شده که با همکاری دستگاه‌های مربوطه تابلوهای این مراکز را پایین می‌کشیم.

بیشتر بخوانید

فروش یک میلیاردی پوشاک قاچاق در یک شب

وی افزود: برای ایجاد بازار عرضه پوشاک ایرانی لازم است با محل‌های عرضه محرز قاچاق پوشاک برخورد شود و با جدیت برخورد می‌کنیم.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد: اگر واردات پوشاک به صورت رسمی و با پرداخت حقوق دولتی و به صورت نمایندگی رسمی برندها باشد، مشکلی ندارد، اما عمده برندهای خارجی به صورت قاچاق در پاساژها و مراکز عرضه به ویژه در تهران عرضه می‌شود که باید این مراکز جمع‌آوری شود و اگر تاکنون برخورد نشده، از مردم عذرخواهی می‌کنم.

مؤیدی با بیان اینکه حمایت از کالای داخلی و با کیفیت، اولویت ستاد مبارزه با قاچاق کالا است، گفت: برندهای غیرمجاز پوشاک خارجی که به صورت مافیایی ارز کشور را خارج می‌کنند و کالای بنجل قاچاقی را وارد و در مغازه‌های شیک به مردم عرضه می‌کنند، از اول دی‌ماه به صورت جدی با آن‌ها برخورد شده و تابلوهای آن‌ها جمع‌آوری می‌شود.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاق پوشاک از شهریور ۹۵ باید شدت می‌گرفت، گفت: در سال ۹۶ هم باید برندهای قاچاق جمع می‌شدند، اما برخورد لازم انجام نشده و این بار از اول دی‌ماه ۹۷ به شدت با مراکز عرضه پوشاک برند قاچاق خارجی برخورد صورت می‌گیرد.

رئیس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از کارهای این ستاد را برخورد با برندهای قاچاق در سطح عرضه در جامعه دانست و گفت: این برخورد جزو مطالبات مردم و بازاریان و فعالان صنف پوشاک ایرانی است که طی فرایندی این برنامه تهیه شده و قبلاً اطلاع‌رسانی و هشدارهای لازم به فعالان عرضه برند محرز قاچاق داده شده است و در این زمینه کمیته‌ای شکل گرفته و از دی‌ماه ۹۷ با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه برخورد شدید با برندهای غیرمجاز پوشاک در کشور برخورد می‌شود.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس