کد خبر 920242
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

مدیرعامل مجموعه بازرگانی پلیمرکده با بیان اینکه بیش ازدو دهه است که در کشورهای صنعتی جهان لوله های فلزی جایگاه خود را از دست داده است گفت: این نوع از لوله ها به علت مشکلاتی نظیر عدم مقاومت در شرایط جوی و رطوبت، پوسیدگی، نیاز به عایق کاری، مقاومت کم در برابر مواد شیمیایی، افت فشار و.... تقریباً از رده خارج شده اند و به جای لوله های فلزی، لوله های پلیمری از قبیل لوله های پلی اتیلن – لوله های پلی پروپیلن – لوله های کاروگیت - لوله های پنج لایه – پلی پروپیلن و... جایگزین شده است.

محمود حیدری زاده افزود: امروزه لوله های پلاستیکی کاربرد رو به رشد و فراوانی پیدا کرده اند. این لوله ها در کاربری های مختلفی مانند انتقال محلول های اسیدی، شیمیایی، گازهای خورنده، نفت خام، زه کشی، گازهای سوختی، گل و لای و لجن، فاضلاب و آب مورد استفاده قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه این لوله ها مقاوم در برابر خوردگی بوده که با استفاده ساده تر، افت فشار کمتر را دارا بوده و انعطاف پذیری بیشتر می باشند تصریح کرد: از لوله های پلیمری می توان برای لوله کشی آب سرد و گرم با عمر طولانی به دلیل عدم زنگ زدگی و عدم انباشتگی رسوبات استفاده کرد.

حیدری زاده با بیان اینکه مجموعه ی بازرگانی پلیمرکده از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد گفت: این مجموعه در حال حاضر در زمینه ارایه ی محصولات پلیمری بالاخص لوله های پلی اتیلن – کاروگیت – پلیکا – پوش فیت- زهکشی- پلی پروپیلن-  پنج لایه در حال فعالیت بوده تا  بتواند سهم کوچکی در رشد صنعت کشور با  تسهیل در دست یابی مشتریان عزیز به اجناس در خواستی با بیشترین کیفیت و کمترین هزینه در سریع ترین زمان ممکن را داشته باشد.

مدیرعامل مجموعه بازرگانی پلیمرکده در پایان افزود: مشتریان عزیز می توانند به راحتی با مراجعه به نشانی اینترنتی http://polymerkade.com/  و یا تماس با شماره تلفن  ۰۲۱۶۶۶۷۱۶۳۹ با کسب اطلاعات بیشتر محصولات خود را با کمترین هزینه و بهترین کیفیت تهیه نمایند

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس