کد خبر 919367
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۳
تظاهرات صدها شهرک‌نشین در مقابل منزل نتانیاهو

صدها شهرک‌نشین صهیونیست در مخالفت با سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وضعیت امنیتی در فلسطین اشغالی در مقابل منزل او تظاهرات کردند.

به گزارش مشرق، به نقل از فلسطین الیوم، صدها شهرک‌نشین صهیونیست با برگزاری تظاهرات در مقابل منزل بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم بر مخالفت خود با سیاست‌های او و وضعیت امنی در فلسطین اشغالی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید

انجام عملیات استشهادی جدید در کرانه باختری

سه نیروی رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه در عملیات جوانان فلسطینی در یک دو راهی بین دو شهرک صهیونیست نشین در نزدیکی شهر رام الله در کرانه باختری کشته شده و دو نفر دیگر از آنها زخمی شدند.

این در حالی است که نیروهای رژیم صهیونیستی بامداد امروز اشرف نعالوه و صالح عمر البرغوثی را در دو عملیات نظامی در اردوگاه فلسطینی عسکر در شهر نابلس و در رام الله در کرانه باختری ترور کردند.

در پی این عملیات قهرمانانه فلسطینیان بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دستور داده که منازل مجریان عملیات‌های استشهادی اخیر ظرف 48 ساعت آینده تخریب شود.

نتانیاهو همچنین دستور بازداشت گسترده اعضای جنبش حماس در کرانه باختری اشغالی و همچنین محاصره کامل رام الله و البیره در کرانه باختری را صادر کرده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس