کد خبر 920448
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
اذعان رسانه عبری به نقطه ضعف خطرناک اسرائیل

یک روزنامه رژیم صهیونیستی با اشاره به عملیات اخیر نیروهای مقاومت در کرانه باختری به نقطه ضعف خطرناک ارتش رژیم اشغالگر اشاره کرد.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در مطلبی نوشت که چندین عملیات اخیر فلسطینی‌ها در کرانه باختری نشان دهنده نقطه ضعف خطرناک اسرائیل بود.

بیشتر بخوانید

نتانیاهو: نمی‌پذیریم که غزه آرام باشد و کرانه باختری ناآرام

آلکس فیشمن تحلیلگر مسائل راهبردی رژیم صهیونیستی در این روزنامه می‌نویسد که آزمون عملیات اخیر نشان دهنده شکست ارتش اسرائیل بود.

بر اساس این گزارش دایره حمایت بدنی، خط دفاعی پایانی است که گروه‌های فلسطینی به آن دست می‌زنند، آن هم در شرایطی که از دایره‌های اطلاعاتی و عملیات هجومی فرار کرده باشند. این بخش اما سه بار در حوادث مختلف در عوفرا و گفعات اساف و بیت ایل ناکارآمدی خود را نشان داده است.

وی در تشریح نقطه ضعف ارتش رژیم صهیونیستی در این رابطه می‌نویسد که این حلقه ضعیف نشان دهنده عدم حرفه‌ای گری نیروهای اسرائیلی و بی تجربگی و عدم انضباط کافی آنها در رفتارهایشان است و رهبران آنها نیز به اندازه مطلوب تاثیرگزاری و فعالیت از خود نشان نمی‌دهند.

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز در پایان نشست کابینه امنیتی مدعی شد در زمینه سلسله عملیات‌ صورت گرفته در مناطقی در کرانه باختری پیامی واضح را به حماس ارسال کرده است.

نتانیاهو در این زمینه مدعی شد: به دنبال موج حملات مرگبار تروریستی هفته گذشته در یهودا و سامره (کرانه باختری) ،اقدام‌های امنیتی مستحکمی را اجرا کرده و شهرک سازی را در این مناطق ادامه‌ داده‌ایم.

نتانیاهو از دستور خود به نیروهای امنیتی برای شتاب بخشیدن به روند تخریب منازل افرادی که دست به عملیات‌های شهادت‌طلبانه می‌زنند، خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه گذشته اعلام کردند که نتانیاهو به نظامیان رژیم صهیونیستی دستور داده ظرف 48 ساعت آینده منزل مجریان عملیات شهادت‌طلبانه «برکان»، «عفوره» و «رام‌الله» را به کلی ویران کنند.

وی همچنین به نظامیان اشغالگر دستور داده شهر «رام الله» را که در آن این عملیات صورت گرفته ، محاصره کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس