کد خبر 995299
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۳
انهدام یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله

منابع مطلع از حمله نیروهای رژیم صهیونیستی با گاز اشک آور به برخی دانشجویان فلسطینی در دانشگاه رام‌الله و مشکلات تنفسی تعدای از شهروندان منطقه به دلیل استنشاق گاز اشک آور خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع مطلع دوشنبه از حمله نیروهای رژیم صهیونیستی با «گاز اشک آور» به برخی دانشجویان فلسطینی مستقر در «دانشگاه رام‌الله» در کرانه باختری و مشکلات تنفسی تعدادی از شهروندان فلسطینی خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

سیاهه جنایت‌های صهیونیست‌ها / از بالفور تا ترامپ

زیرگرفتن یک زن باردار فلسطینی از سوی یک شهرک نشین صهیونیست

به گزارش خبرگزاری فلسطین «وفا»  درگیری‌هایی در محله‌های «المسیون» و «المسایف» در رام الله و همچنین در شهر «بیرزیت»  نیز رخ داد و طی یورش نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی چندین شهروند فلسطینی دستگیر شدند. 

این در حالی است که وزیر بهداشت فلسطین نیز روز گذشته نسبت به پیامدهای قطع برق در کرانه باختری و مناطق اشغالی از سوی صهیونیست‌ها به ویژه تبعات آن بر بخش بهداشت و پزشکی هشدار داد.

«مای الکیلا» وزیر بهداشت فلسطین روز شنبه گفت که قطع برق بر داروها و واکسن‌هایی که در یخچال و فریزر مراکز بهداشتی و درمانگاه‌ها نگهداری می‌شوند، تاثیر می‌گذارد.

رژیم اسرائیل از سال ۱۹۶۷ به طور غیرقانونی کرانه باختری را اشغال کرده و به طور دائم جنایات مختلفی را علیه غیرنظامیان فلسطینی مرتکب می‌شود.

بیش از ۶۰۰ هزار صهیونیست نیز در شهرک‌هایی در کرانه باختری غربی و قدس شرقی زندگی می‌کنند. این ساخت و سازها طبق قوانین بین‌المللی «غیرقانونی» محسوب می‌شوند.

نظامیان و  شهرک‌نشینان صهیونیست به طور مرتب فلسطینی‌ها را در سرزمین‌های اشغالی آسیب می‌رسانند و با کشتن غیرنظامیان، تخریب خانه‌ها، مسموم کردن دام‌ها  و انواع دیگر خشونت‌ها آن‌ها را آزار می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس