کد خبر 913991
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
فوتبال 7 نفره

در شرایطی که این روزها جزیره زیبای کیش میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا- اقیانوسیه فوتبال هفت نفره کشور است، اخباری به گوش می‌رسد که حکایت از اتفاقاتی دارد که تا کنون به تهران مخابره نشده است.

به گزارش مشرق، براساس اخبار دریافتی در اتفاقی عجیب، به یک باره کلاس شش بازیکن کشورمان که دارای سوابق قابل توجه ملی و داخلی هستند، تغییر می کند. این تغییر به گونه ای است که از این جمع، فقط یک نفر می تواند در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشد که به معنای این است که از 14 بازیکن کنونی که در کیش حضور دارند، فقط هشت نفر مجوز بازی را دارند.

در این بین، نام مهدی جمالی دیده می شود که سابقه بازی در قهرمانی آسیا، جهان و پارالمپیک را دارد. فرزاد مهری، حسین تیزبر و جنگجو نیز دیده می شوند که هر یک بازیکنی موثر و قابل توجه هستند.

بیشتر بخوانید:

 اگرچه تلاش ما برای ارتباط با مسئولان فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و دریافت توضیحات درباره این ماجرا بی ثمر بوده؛ اما به نظر می رسد در این باره کاستی از سوی فدراسیون و انجمن مربوطه صورت گرفته که در این زمینه تمهیدات لازم را نیندیشیده اند. حتی شنیده می شود اعتراضی نیز به این اتفاق تاسف آور صورت نگرفته که مانند شوکی به این رشته است که کشورمان در زمره قدرت های اول آن در جهان به شمار می رود.

 باید منتظر اطلاع رسانی رسمی فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین در این باره بود تا بدانیم دقیقا در کیش چه اتفاقاتی در حال روی دادن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس