عراق (2).jpg

رزمندگان عراقی در عملیات های جداگانه موفق شدند ضربات مهلکی را به هسته های خاموش داعش در استان های «کرکوک، دیاله، الانبار و نینوا» وارد کنند.

به گزارش مشرق، نیروهای ویژه عراقی در جریان عملیات دقیق در جنوب غرب استان کرکوک موفق شدند شماری از هسته های خاموش گروه تروریستی داعش را شناسایی کنند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان های عملیاتی قرار دهند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای تیپ ۲۲ بسیج مردمی هم پس از دریافت اطلاعات به سرعت وارد عمل شدند و جست وجوی منطقه به منطقه را در روستای «الزرکاطه» در جنوب غرب استان کرکوک آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی شمال عراق/ عملیات بزرگ بسیج مردمی برای تامین امنیت مساحت هزار و ۴۷۰ کیلومتر جنوب غرب استان کرکوک + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای بسیج مردمی در جریان عملیات در این محور موفق شدند ۲ تن از تروریست های داعش را دستگیر کنند؛ «ابو سلمان» از عناصر با نفوذ داعش در منطقه یکی از دستگیرشدگان است.

براساس اطلاعات به دست آمده، ۳ پایگاه و مقر عناصر تروریستی داعش در جریان عملیات نیروهای بسیج مردمی شناسایی و منهدم شد؛ تعدادی از عناصر تروریستی پس از درگیری با نیروهای عراقی از منطقه متواری شدند.

در حال حاضر، عملیات نیروهای بسیج مردمی در منطقه برای شناسایی عناصر خاموش گروه تروریستی داعش ادامه دارد تا امنیت مناطق جنوب غرب استان کرکوک تا نزدیکی مرز استان صلاح الدین تامین شود.

به گزارش مشرق، بخش هایی از مناطق مرکزی، غربی و جنوب غربی استان کرکوک از جمله «الحویجه، البسل، العباسیه» الرشاد، الریاض، الزاب و...» همچنان به هسته های خاموش داعش آلوده است.

استان دیاله 

از شمال و شمال شرق استان دیاله خبر می رسد، نیروهای عراقی همزمان با ادمه عملیات در مناطق «جلولاء، خانقین، بعقوبه و مقدادیه» موفق شدند شماری از عناصر مخفی داعش را در منطقه «السعدیه» شناسایی کنند.

براساس اخبار به دست آمده از منابع میدانی، تروریست های داعش در این محور درصدد بودند عملیاتی را علیه نیروهای عراقی در منطقه السعدیه انجام دهند اما تحرکات آنان به طور کامل رصد شد و ناکام ماندند.

به گزارش مشرق، نیروهای تیپ ۱۱۰ بسیج مردمی با دریافت اطلاعات از تصمیم تروریست ها برای نا امن کردن منطقه السعدیه آگاه و به سرعت در منطقه مستقر شدند تا به حملات تروریست ها واکنش نشان دهند.

به گفته منابع میدانی، نیروهای بسیج مردمی با پشتیبانی یگان توپخانه ای موفق شدند ۱۵ تن از عناصر مخفی گروه تروریستی داعش را در این محور کشته و زخمی کنند و حملات را در این محور خنثی کنند؛ سایر تروریست ها پس از متحمل شدن خسارت های سنگین از منطقه متواری شدند.

تحولات میدانی الانبار 

نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق در یک عملیات دقیق موفق شدند خود را از غرب استان الانبار به نوار ساحلی شرق رود فرات در استان دیرالزور سوریه برسانند و تجمع تروریست ها را در شهرک «باغور فوقانی» رصد کنند و اطلاعات لازم را در اختیار یگان موشکی قرار دهند.

به گزارش مشرق، یگان موشکی هم پس از دریافت اطلاعات و مختصات دقیق، محل تجمع تروریست ها را دراین شهرک هدف قرار دادند؛ حدود ۲۲ تن از تروریست ها در جریان این حملات کشته و زخمی شدند و خسارت های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آمد.

همزمان گروهی دیگر از نیروهای بسیج مردمی در مناطق مرزی مشترک با سوریه مستقر شدند تا از نفوذ تروریست های داعش به مناطق غربی استان الانبار جلوگیری کنند و امنیت این استان به طور کامل تامین شود.

استان نینوا 

از حومه شرقی شهر موصل خبر می رسد، نیروهای اطلاعات بسیج مردمی عراق با کمک اهالی موفق شدند گروهی از تروریست های داعش را شناسایی کنند و اطلاعات را در اختیار یگان های عملیاتی قرار دادند.

به گزارش مشرق، یگان های زمینی بسیج مردمی هم به سرعت وارد میدان شدند و عملیات جست وجوی منطقه به منطقه را در محله های «الزهرا، الخضر و الاخاء» آغاز کردند و ۶ تن از تروریست ها را دستگیر کردند.

براساس اطلاعات به دست آمده، یکی از تروریست های دستگیر شده سرکرده میدانی داعش در منطقه «تل عبطه» در مرکز استان نینوا است؛ عملیات نیروهای بسیج مردمی برای شناسایی سایر تروریست ها و پایگاه های آنان در این محور ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • US ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    13 47
    آقای سلیمانی گفته بودند داعش در عراق ریشه کن شده
    • مجید AT ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      31 4
      بله ریشه کن شده. متن خبر هم گفته هسته های خاموش. منافقین هم در ایران 40 ساله ریشه کن شدند اما هسته های خاموشش هنوز هست
    • IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      52 9
      اصلا خوشم نمیاد جوابتو بدم,ولی جوابت رومیدم ناکام از این دنیا نری!لیاقتت همین روحانیه! ایشان گفتند حکومت داعش ریشه کن شده,وگرنه هسته های مخفیش تا دههاسال شاید باقی بمونه بااین حد از پشتیبانی مالی وسلاح عربستان وآمریکا.
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      34 5
      تفکر داعش رو که نمیشه ریشه کن کرد . حکومت داعش ریشه کن شده . الان دیگه پایتخت و .... ندارن .
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      28 4
      گفتند شکست خورده داداش گلم. وگرنه عناصر زیادی از داعش به صورت مردم عادی در مکان های مختلف زندگی می کنند که بهشون هسته های مخفی داعش میگن.
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
      34 7
      داعشی های اصلی یانکی ها هستن که به زودی ریشه کن می شن
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    39 9
    شکست و هلاکت داعشی ها داغی بر روی دل و جگر نتانیاهو و محمد بن سلمان است که در روز های آتی از خود واکنش نشان خواهند داد....
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
    34 6
    ایشان درست فرمودند ومنظور ایشون استانها وشهرهای بزرک ومتوسط وحیاتی عراق است که در دست داعش نیست واونها بصورت پراکنده در بعضی از روستاها ویا بیابانها ویا نزدیک نیروهای امریکا مستقر هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس