حسینعلی امیری

حسینعلی امیری توضیحاتی در زمینه انتشار خبر نامه یکی از دستگاه‌های امنیتی به نمایندگان مجلس در روز رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، درخصوص نامه یکی از نهادهای امنیتی در روز رای اعتماد نمایندگان مجلس به محمد شریعتمداری مبنی بر تبرئه وی از تخلفات ثبت شفارشات خودرو گفت:‌ آقای شریعتمداری در این زمینه توضیح دادند که خودشان کاشف تخلفات بودند و در دوره‌ای که ایشان بودند در این زمینه تخلفی رخ نداده است.

بیشتر بخوانید:

رفت‌وآمد امنیتی‌ها در رأس وزارت کار چه ارتباطی با راهبرد جدید اصلاح‌طلبان دارد؟

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کار به سوالی که نمایندگان در این زمینه داشتند در روز رای اعتماد پاسخ دادند،‌ افزود:‌ ایشان با پاسخ‌های خود نمایندگان را در این باره قانع کردند که مسائل مطرح شده مربوط به دوره ایشان نبوده است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تصریح کرد: وقتی آقای شریعتمداری موضوع را متوجه شدند به نهادهای نظارتی اعلام کرد و به هرحال ممکن است در مسیر صحبت‌هایش به نامه‌ای از دستگاه نظارتی نیز اشاره کرده باشد.

گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره توقف ثبت سفارش خودرو در جلسه روز 14 آبان قوه مقننه قرائت و با رای موافق نمایندگان برای بررسی بیشتر به قوه قضائیه ارجاع شد.

در این گزارش کمیسیون صنایع و کمیسیون حمایت از تولید ملی وجود تخلفات در ثبت سفارش خودرو از دستگاه‌های مربوط را محرز دانسته بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس