رونمایی از کتاب های تلاوت آرامش - کراپ‌شده

نشست تخصصی و مراسم رونمایی از مجموعه کتاب سه جلدی «افسران افسونگر» در تاریخ 20 آبان 1397 برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، نشست تخصصی و مراسم رونمایی از مجموعه کتاب سه جلدی «افسران افسونگر» در تاریخ 20 آبان 1397 برگزار خواهد شد.

در این برنامه دکتر سید بشیر حسینی، کارشناس فرهنگ و رسانه و عضو هیأت علمی دانشگاه صدا و سیما، و همچنین نعیمه اسلاملو، نویسنده و فعال حوزه زنان پیرامون تأثیر رسانه بر اندیشه کودکان به بحث می‌پردازند و از مجموعه کتاب سه جلدی «افسران افسونگر» رونمایی می‌شود.

مجموعه پژوهشی «افسران افسونگر» اثر نعیمه اسلاملو، پژوهشگر حوزه زنان است. کتاب‌های «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند»، «ماطلبکاریم» و «زن ستم تاریخی ستم برابری» از جمله آثار این پژوهشگر بوده و تازه‌ترین اثر پژوهشی او با عنوان «افسران افسونگر» توسط انتشارات تلاوت آرامش به چاپ رسیده‌است. جلد اول این مجموعه، با نام «جادوگران برهنه» به بررسی شخصیت‌های الگوساز برای کودکان دختر، جلد دوم با نام «سفیران آمریکایی» به بررسی شخصیت‌های الگوساز برای کودکان پسر و جلد سوم با عنوان «پیشوایان هرزه» به بررسی شخصیت‌های الگوساز برای نوجوانان می‌پردازد. در این مجموعه ضمن بررسی شناسنامه و سبک زندگی شخصیت‌هایی که نقش جهانی و تأثیر ویژه‌ای روی مخاطب داشته‌اند، چگونگی جهانی شدن آن‌ها و طریقه القای ناخودآگاه سبک زندگی این شخصیت‌ها و راهکارهای روانشناسی برای جلوگیری از کاهش آثار مخرب آن‌ها را ارائه شده است.

این برنامه به همت انتشارات تلاوت آرامش و حوزه هنری کودک و نوجوان در سالن مرحوم سلمان هراتی حوزه هنری برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند ساعت 10 صبح روز یکشنبه 20 آبان در سالن سلمان هراتی واقع در خیابان حافظ، نبش سمیه، ساختمان حوزه هنری، حضور یابند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس