کد خبر 888624
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷
مجموعه افسران افسونگر - تلاوت آرامش - کتاب - کراپ‌شده

مجموعه افسران افسونگر با پرسیدن این سئوال ها قرار است مخاطب را به فهرست کتاب که حاوی 4 فصل مشترک است، راهنمایی کند. این مجموعه افسران افسونگر را نعیمه اسلاملو به رشته تحریر درآورده است.

گروه فرهنگ و هنر مشرق - انتشارات تلاوت آرامش به تازگی مجموعه ای با عنوان «افسران افسونگر» را به بازار نشر روانه کرده است. این انتشارات در معرفی این کتاب ها نوشته است:

وقتی از ما سؤال می کنن پاک ترین و معصوم ترین آدمها کیا هستن؟ همه مون اولین گزینه ای که به ذهن مون میاد بچه ها هستن. چون بچه ها ذهن شون از هر بدی، پاکه و زلالی روحشون مثال زدنیه. جوری که آرزوی خیلی از ما برگشتن به دوران کودکی و چشیدن دوباره لذت پاک بودن و رها بودن ذهن از دغدغه های زندگیه. حالا اگه بدونین یه عده هستن که تمام تلاششون اینه که این پاکی رو از بین ببرن و ذهن بچه ها رو از مفاهیمی مثل همجنس بازی و ازدواج سفید و مواد مخدر و داروهای روانگردان و... پرکنن، واکنش شما چیه؟ آره! باورش سخته... اما این افراد دارن توی خونه شما زندگی می کنن و بچه هاتون رو طوری که خودشون می خوان تربیت می کنن. ما اون آدم ها رو شناسایی کردیم و راه رهایی بچه هامون از اونها رو پیدا کردیم چون دلمون نمیخواد هیچ کس آرامش روحی بچه هامون رو ازشون بگیره. تصمیم شما چیه؟ مغلوب این دشمنان خانگی میشین یا از معصومیت بچه هاتون محافظت می کنین؟
مجموعه سه جلدی "افسران افسونگر" راهی برای زنده نگه داشتن پاکی و زلالی کودکی...

جلد اول این کتاب ها با نام «جادوگران برهنه» با محوریت بررسی شخصیت های الگوساز برای کودکان دختر، زمستان سال گذشته به چاپ رسید و پس از آن، جلد دوم با نام «سفیران آمریکایی» (با محوریت بررسی شخصیت های الگوساز برای کودکان پسر) و جلد سوم با نام «پیشوایان هرزه» (با محوریت بررسی شخصیت های الگوساز برای نوجوانان) به بازار آمد.

این کتاب ها در ابتدای خود چند سئوال اساسی را از مخاطبانشان می پرسند:

شما چقدر به فرزندانتان علاقه دارید؟

دوست دارید آن ها در دنیای کودکانه ی خود چه چیزهایی را یاد بگیرند؟

چه ویژگی های اخلاقی داشته باشند؟ و در چه زمینه هایی پیشرفت کنند؟

آیا میدانید که فرزندان ما، شخصیت های مورد علاقه ی خود را الگوی خود قرار می دهند؟

و به نظر شما، مقوله ی تربیت فرزند چیست و چقدر اهمیت دارد؟

آیا می دانید شخصیت های مورد علاقه ی فرزندان شما چه کسانی هستند؟

مجموعه افسران افسونگر با پرسیدن این سئوال ها قرار است مخاطب را به فهرست کتاب که حاوی 4 فصل مشترک است، راهنمایی کند. این کتاب ها در 4 فصل، ابتدا شناسنامه این شخصیت ها را معرفی کرده و سپس در فصل دوم، سبک زندگی شان را زیر ذره بین می برد. فصل سوم، نتایج و واکنش های جهانی به این شخصیت ها را بیان کرده و در فصل چهارم راهکارهایی را برای عدم تأثیرگذاری این شخصیت ها ارائه داده است.

کتاب های مجموعه افسران افسونگر را نعیمه اسلاملو با نظارت محمدحسن زمان وزیری به رشته تحریر درآورده و مریم ناصر خاکی به همراه سیده فاطمه ادیبی، او را در پژوهش ها دستیاری کرده اند.

طراحی جلد و صفحه آرایی چشم نواز و گیرای این کتاب ها نیز بر عهده محمدحسین منتظری بوده و امور هنری کتاب را مهدی شاهوردی و محمدولی مهرابی مدیریت کرده اند.

این کتاب ها با قیمت 13، 16 و 11 هزار تومان از کتابفروشی های معتبر قابل ابتیاع است و برای ارتباط با ناشر می توان با شماره 02632777066 تماس گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس