علی نجفی خوشرودی

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید: در شرایطی که محمد اسلامی حتی یک روز سابقه کار در وزارت راه و شهرسازی ندارد چگونه می تواند برنامه ای برای اداره این وزارتخانه داشته باشد.

به گزارش مشرق، علی نجفی خوشرودی در نشست علنی امروز (شنبه، ۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، اظهار داشت: بنده از جمله نمایندگانی بودم که از استانداری اسلامی برای مازندران استقبال کردم و نکاتی که امروز مطرح می کنم حاصل تعامل و عملکرد ایشان در استانداری مازندران است.

بیشتر بخوانید:

گوچی: سوابق کاری خوب مهندس اسلامی مشهود است

پورمختار: مسکن مهر مزخرف نیست

نماینده مردم بابل در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: رویکرد محمد اسلامی غیر واقعی است و متاثر از سبیل است، او قائل به تعامل با نمایندگان نیست و اعتقادی به مجلس ندارد.

اسلامی اعتقادی به تعامل با نمایندگان ندارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی راه در برنامه تلویزیونی صحبت هایی دارد که بنده را یاد برخی مدیران و دولتمردان سابق می اندازد، او در این برنامه در پاسخ به سوالی در خصوص تعامل با نمایندگان می گوید عده ای بی ربط حق مداخله در هر موضوعی را دارند باید این فرهنگ تغییر کند و سلسله مراتب رعایت شود.

وی ادامه داد: همچنین محمد اسلامی اظهار دارد که اگر نماینده فردی را برای سمتی به او معرفی کند اگر فرد شایسته باشد او را می پذیرد در غیر این صورت حرف نماینده را از یک گوش گرفته و از گوش دیگر خارج می کند.

نجفی در انتقاد از عملکرد اسلامی در استانداری مازندران گفت: جنابعالی به کدام شاخص اشاره ای کرده اید که می گویید یک سال در استانداری به اندازه ۱۵ سال کار کرده اید، چطور می گویید مشکل راه های روستایی کشور را صددرصد حل می کنید، با کدام روش، برنامه و منابع می خواهید چنین کاری انجام دهید.

نماینده مجلس با اشاره به رویکرد وزیر پیشنهادی راه در خصوص مدیریت منابع انسانی، گفت: فضای ناامن و بی ثباتی در بین مدیران استان مازندران ایجاد کرده است، با توجه به این روحیه و از آن جایی که ضعف و قدرت وزارت راه بر سرنوشت سیاسی کشور متاثر است بدنه عظیم وزارت راه با حضور اسلامی پمپاژ انرژی منفی می شود.

میلیاردها تومان هزینه شرکتی شد که حتی یک هواپیما در آسمان ایران ندارد

وی با اشاره به عملکرد سه دهه اسلامی در حوزه فنی و مهندسی عنوان کرد: در مسئولیتی که شما داشتید میلیاردها پول مملکت در شرکت هواپیماسازی شاهین شهر اصفهان هزینه شد، آیا تاکنون یک هواپیما از این شرکت در آسمان ایران پرواز کرده است. این میلیاردها هزینه چه نتیجه ای داشته است.

نجفی با بیان اینکه استاندار مازندران شعار می دهد و کلی گویی می کند، بیان داشت: اسلامی تاکنون برای گردشگری، دامپروری و کشاورزی کاری نکرده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه اسلامی یک روز سابقه کار در وزارت راه و شهرسازی ندارد، ادامه داد: چگونه شما کمتر از ۲ ساعت برای وزارت راه و شهرسازی انتخاب و برنامه ارائه کرده اید در حالی که این وزارتخانه ۱۲ کلان زیرمجموعه دارد و برنامه اولیه شما نشان از عدم تطابق ۷۰ درصدی با برنامه های بالادستی داشته است.

وی گفت: رئیس جمهور بیان داشت در بخش مسکن بدهکار مردم هستند، اسلامی با برنامه هایی که ارائه کرده است آیا از توان پرداخت این بدهی به مردم برمی آیند.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس