کد خبر 905054
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
محمد انصاری

محمد انصاری در پی پاک کردن خاطره تلخ خود از مرحله‌ نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش مشرق، جدال دو تیم پرسپولیس و السد از دور برگشت رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برای محمد انصاری از چند جهت حائز اهمیت است.

مدافع مستحکم و محجوب پرسپولیس که به دلیل محرمیت از بازی رفت غایب بود در صدد این است تا با نمایش درخشان خود در مقابل مهاجمان خطرناک و زهردار السد بتواند در بسته ماندن دروازه‌ پرسپولیس مقابل السد نقش بزرگی را ایفا کند. انصاری احتمالا در این مسابقه در کنار سیدجلال حسینی  در پست مدافع میانی حضور خواهد داشت و تقابل او با بغدادبونجاح الجزایری می‌تواند از نکات جالب توجه این بازی باشد.

از طرفی انصاری می‌خواهد خاطره‌ تلخ سال گذشته را به دست فراموشی سپرده و آن را جبران کند. سال گذشته که پرسپولیس در دیدار رفت نیمه‌نهایی به الهلال عرستان باخت نیاز به یک بازگشت رویایی در بازی برگشت داشت تا بتواند به فینال راه پیدا کند اما در حالی که پرسپولیس با گل دقایق ابتدایی منشا از حریف خود پیش بود و به بازی نیز احاطه داشت یک خطای بد موقع توسط انصاری باعث شد تا داور مسابقه برای الهلال پنالتی اعلام کرده و رشته کار از دست پرسپولیس خارج شود و این تیم در نهایت از گردونه رقابتها خارج شود.

حال انصاری از سال گذشته پخته تر و با تجربه تر شده و می‌خواهد با درخشش در این مسابقه خاطره‌ آن شب تلخ را برای خود و هواداران پاک کند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس