ديرالزور (1).jpg

تروریست های داعش به شدت از مواضع اشغالی در نوار ساحلی شرق رود فرات دفاع می کنند و در جبهه های مختلف، ضربات مهلکی را به شبه نظامیان کُرد وارد آورده اند.

به گزارش مشرق، ۴۰ روز از عملیات شبه نظامیان کُرد در نوار ساحلی شرق رود در جنوب و جنوب شرق استان دیرالزور می گذرد و درگیری با بازمانده های گروه تروریستی داعش همچنان ادامه دارد.
عملیات نیروهای شبه نظامی کُرد با پشتیبانی یگان‌های موشکی، توپخانه‌ای، جنگنده‌های ائتلاف غربی و شماری از نیروهای ویژه آمریکایی موسوم به «مارینز» در نوار ساحلی شرق رود فرات در جریان است.
براساس اطلاعات به دست آمده، تروریست های داعش به شدت از مواضع اشغالی در نوار ساحلی شرق رود فرات دفاع می کنند و در جبهه های مختلف، ضربات مهلکی را به شبه نظامیان کُرد وارد آورده اند.

خبرها از حومه شهرک راهبردی «باغور فوقانی» حاکیست، حملات جدید شبه نظامیان کُرد با پشتیبانی هوایی و توپخانه ای ائتلاف غربی علیه عناصر تروریستی داعش به نتیجه نرسیده و ناکام مانده است.
به گفته منابع میدانی، تروریست های داعش پس از دفع حملات، عملیات معکوسی را علیه شبه نظامیان کُرد در حومه شهرک باغور فوقانی انجام دادند؛ گفته شده در حملات انتحاری تروریست های داعش، شماری از شبه نظامیان کُرد کشته و زخمی شدند.
در جریان حملات انتحاری گروه تروریستی داعش در حومه شهرک باغور فوقانی، خسارت های سنگینی به شبه نظامیان کُرد وارد شده است؛ گفته شده نیروهای شبه نظامی کُرد با وجود پشتیبانی ائتلاف از برخی نقاط عقب نشینی کردند.

از حومه شمالی شهرک «هجین» خبر می رسد، گروهی از شبه نظامیان کُرد در میدان تله های انفجاری کار گذاشته شده توسط تروریست های داعش گرفتار شدند و شماری از آنان کشته و زخمی شدند.
به گزارش مشرق، حملات نیروهای کُرد در این محور برای عقب راندن تروریست های داعش و پیشروی به سمت شهرک «هجین» نتیجه نداده است؛ شهرک هجین مهم ترین پایگاه گروه تروریستی داعش در نوار ساحلی شرق رود فرات است.
از حومه شهرک «البحره» خبر می رسد، حملات انتحاری گروه تروریستی داعش منجر به کشته و زخمی شدن شماری از شبه نظامیان کُرد شده است اما تلاش تروریست ها برای نفوذ به این شهرک با شکست روبه رو شده است.

به گفته منابع میدانی، محورهای مختلف در نوار ساحلی شرق رود فرات به باتلاقی برای شبه نظامیان کُرد تبدیل شده است؛ اوضاع نا مساعد آب و هوا عامل دیگر زمین گیر شدن نیروهای شبه نظامی کُرد است.
گفته شده، تروریست های داعش با استفاده از شرایط نا مناسب جوی، خندق ها و کانال های بزرگی را در نزدیکی خطوط درگیری حفر و این مناطق را به تله های انفجاری آلوده کرده اند و همین مسئله باعث شده که تلفات شبه نظامیان کُرد افزایش یابد.

به گزارش مشرق، حدود ۲ هزار و ۹۵۰ تن از عناصر تروریستی داعش همچنان در نوار ساحلی شرق رود فرات از مواضع اشغالی دفاع می کنند و مساحت در حدود ۹۵ کیلومتر را در این محور در تصرف دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    21 6
    امریکایی ها با فرستادن کردها به جلو خودشان از دور فرماندهی می کنند
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    27 57
    کردهای سوریه و داعش هر دو بازیچه ی آمریکا هستند
    • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      40 13
      و ایضا طورچیه تروریست!
    • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
      29 14
      تاتارها با اشغال و نابودی بیزانس و مسیحیت ارتدکس،و تقدیم فلسطین به صهیونیستها در قلب تک تک دواعش،فراماسونها و صهیونیستها جای دارند
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    17 2
    آمریکا به کمک ماهواره ها و پهبادهایش ریزترین تحرک داعش مثل کاشت تله انفجاری توسط یک نفر را با وضوح بالا و مختصات دقیق می بیند دقیقا می داند ساختمان های فرماندهی ، اقامت سربازان ، انبارهای مهمات ، مکان قرارگیری تویوتاها و زره پوش ها ، کارگاه های ساخت انتحاری و ... کجاست اما نمی زند سپاه خیلی حرفه ایی این تصاویر را بدست آورد و منتشر کرد آیا کردها این تصاویر افشاشده را ندیده اند ؟؟؟!! اگر دیده اند که حتما دیدند چرا به آمریکایی ها اعتماد می کنند ؟؟؟ با یک تحلیل ساده حتی می شود گفت داعش با تصاویر آنلاینی که از آمریکایی ها می گیرد مواضع کردها را دقیق می زند .
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      8 52
      دوست عزیز داعش یک مهره سوخته برای امریکا شده الان مهره اونها همین کردها هستند امریکا به کردها نیاز داره برای تجزیه کشورهای منطقه
  • US ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    37 11
    اگه کردها با داعش نمیجنگیدن ، خردوقان کل شمال سوریه رو ضمینه کشور خودش میکرد
    • AE ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      10 27
      اگر اردوغان نبود شما خیلی وقت پیش عراق و سوریه رو تجزیه کرده بودین خوردستانی
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      10 11
      وای یعنی کردها برای دفاع از خاک سوریه میجنگند؟چرا هیچ کردی در جبهه اطراف دمشق و مرز فلسطین و اردن با داعش نجنگید؟جوک خوبی گفتی کردها فعلا همکار امریکا برای تجزیه سوریه هستند
  • امیر IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    12 5
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین و أخرجنا من بینهم سالمین
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    14 9
    هر دو طرف تروریست هست که هر چی کشته بشن به نفع جبهه مقاومت هستش یک طرف تروریستهای داغ و طرف دیگر تروریستهای تجزیه طلب کرد وابسته آمریکا
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    6 3
    حالا از داعشی ها تعریف میکنین؟
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    9 6
    کردها هم تروریست امریکایی هستند
  • الاندلس IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    18 8
    چه کردها نوکر امریکا باشن و چه نباشن در هر دو حالت باید داعش نابود بشود.سایر تروریست ها هم اگر بخواهند به دشمنی با کردها و ارتش سوریه ادامه بدهند عاقبتشان مانند داعشی های وحشی خواهد بود.
  • احمدی IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    1 1
    این خبر خود جای تامل دارد که به نفع چه کسی خبر نگارش شده است !....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس