کد خبر 903861
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
تبلیغ سایت #شرط_بندی در خط 4 #مترو تهران

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه کار دربرخی نقاط خط ۷ مترو متوقف شده است، گفت: ۲ ماه است پول فروش اوراق مشارکت در بانک بلوکه شده و بانک مرکزی مجوز آزادسازی نمی‌دهد.

به گزارش مشرق، علی امام گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خط ۷ مترو به فروش رسید اما هنوز این پول به حساب شهرداری منتقل نشده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: هنوز بانک مرکزی مجوز نداده است و برخلاف مشکلات مالی که در مترو وجود دارد هنوز این پول منتقل نشده است.

بیشتر بخوانید:

متروی تهران، قربانی بی تدبیری مدیران

وی با بیان اینکه اول شهریور این اوراق به فروش رسیده است،‌گفت: دو ماه است که پول بلوکه شده است و ما در تامین منابع مانده ایم.

امام با بیان اینکه بانک مرکزی می‌گوید که این پول جزء اعتبارات دولتی حساب می‌شود،‌گفت: این در حالی است که قرار بود این اوراق وقتی فروخته می‌شود به حساب شهرداری واریز شود و مجلس و دولت فروش اوراق را یک نوع کمک برای شهرداری در نظر گرفته بودند و در اعتبارات دولتی نیامده است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران افزود: در خط ۷ مترو در انتظار پول هستیم و حتی بخش‌هایی از کار به خاطر بی‌پولی متوقف شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اکبر IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
    1 0
    اینا همش بهانس وقتی قالیباف رفت شهردار جدید اصلاح طلب شونوبردن تو هیئت دولت گفتند تهران سوخته رو تبدیل به گلستان می کنیم انگارکه مشکل حضور شهردار تو هیئت دولت بود حالا که داره مشخص میشه عرضه کار کردن ندارن یک نیس بهشون بگه اونچه که قالیباف و در تاریخ تهران ماندگار کرد مدیریت جهادیش بود وگرنه شرایط قالیباف خیلی سخت تر از الان بود هم تحریم خارجی هم تحریم دولتها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس