کد خبر 901551
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
کریمی تبار

نماینده جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: پذیرای تمامی گروه های وفادار به آرمان های انقلاب هستم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: به عنوان نماینده رهبری معظم انقلاب و پل ارتباطی مردم و مسئولان عملکردی فراجناحی خواهم داشت و پذیرای تمامی احزاب و جریان ها با آغوش و روی باز هستم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: همه باید تلاش کنیم کشور را به اوج بالندگی و پیشرفت برسانیم و در جهت رفع نیازهای مردم گام برداریم.

امام جمعه جدید ایلام اضافه کرد: هر وقت همبستگی و اتحاد ملت ایران اسلامی بیشتر بوده از قدرت پوشالی دشمنان در برابر کشورمان به وضوح کاسته می شود.

خطیب جمعه ایلام افزود: دشمنان هزینه های زیادی کرده اند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند اما موفق نشده اند و از جمله تلاش های ناکام استکبار جهانی تغییر نقشه سیاسی و جغرافیایی منطقه خاورمیانه به نفع اسراییل بود که حرکات آنها اوضاع را به سود ایران اسلامی تغیبر داد.

کریمی تبار یادآور شد: شرایط کنونی ایران و مشکلات موجود گذاراست و قدرت، صلابت و توان ایران اسلامی در سایه اتحاد و همراهی مردم و مسئولان با حمایت از منویات رهبری دشمنان در رسیدن به مقاصد شوم خود موفق نخواهند بود.

وی در ادامه به موضوع اربعین اشاره کرد و گفت: استان ایلام گذرگاه عبور خیل عظیم زائران اربعین است و بیشتر زائران با توجه به تکریم و مهمان نوازی بی منت و خودجوش مردم استان از زائران اربعین مهران را برای سفر به عتبات عالیات انتخاب می کنند و در راستای پذیرایی بی شائبه از آنها تقویت موکب های مردمی از سوی مسئولان اجتناب ناپذبر است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس