کد خبر 901550
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
حاج علی اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: راهبرد نظام برای حرکت در مسیر بالندگی و پیشرفت روشن است و همه وظیفه دارند در چارچوب این راهبرد برنامه ریزی کنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدجواد  حاج علی اکبری در شورای اداری استان ایلام به مناسبت مراسم تودیع و معارفه نمایندگان قدیم و جدید ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اظهار کرد: نقشه های راه مهندسی فرهنگی، طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقشه علمی، سیاست های کلی نظام تدوین شده است.

ببینید

عکس/ استقبال پرشور از نماینده ولی فقیه در استان ایلام

وی، افزود: بنده به مناسبت مسئولیت‌هایی که در ارتباط با جوانان داشتم طی بیست سال گذشته بارها به استان شما سفر کردم و جوانان این دیار دارای روحیه سلحشوری و با نجابت هستند که سرمایه بسیار بزرگی است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر این استان باشد.

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری، افزود: وجود نماینده ولی‌فقیه در استان یک سرمایه بزرگ است که از سوی امام مسلمین منصوب می‌شود و نقش محوری در وحدت برای ارتقا منطقه دارد، مهر رهبری برای همه است، یک یار، یک همکار و یک نقطه امید برای همه مردم و جوانان انقلابی است که باید به بهترین نحو ممکن از این نعمت بهره برد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، تصریح کرد: نهاد پربرکت نماز جمعه که از الطاف الهی بر نظام مقدس جمهوری اسلامی است، از میوه‌های شیرین انقلاب است و نقش بصیرت افزایی و وحدت بخشی برای همه آحاد مردم دارد، استان ایلام در طی سالهای گذشته از جایگاه نماینده ولی‌فقیه برخوردار بوده و در همه شهرستان‌ها و برخی از بخش‌ها نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی افزود: باید همه مسئولان بر اساس این اسناد و نقشه های راه تدوین شده برای توسعه و ارتقای همه جانبه کشور حرکت کنند و بر اساس این مسیرهای مشخص شده نقاط ضعف و قوت حوزه های مختلف شناسایی و بررسی شود.

علی اکبری یادآور شد: مسئولان استان ها از جمله ایلام باید وضعیت های استان خود را بر اساس شرایط فرهنگی، علمی، بومی و محلی هر منطقه شناسایی، تدوین و پردازش و برنامه ریزی کنند.

وی در ادامه وجود نمایندگان ولی فقیه در استان ها را منشا خیر و برکت، نقطه اتحاد و اتصال مردم و مسئولان هستند و یاور و همکار خدمتگذاران دستگاه های اجرایی هستند و نماز جمعه نیز یک سنگر و فرصت مغتنم برای نشان دادن اتحاد و همبستگی مردم و مسئولان و خاری در چشم دشمنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس