بندپی نمایه

سرپرست وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی گفت: دولت برای مبارزه با فقر ۲۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی امروز پنج شنبه در آیین افتتاح بزرگ ترین مجتمع توان بخشی غرب کشور در سرپل ذهاب اظهار داشت: زلزله ها و حوادث طبیعی بسیار زیادی سالانه در کشور به وقوع می‌پیوندد و یازده ماه پیش در تعدادی از شهرستانهای استان کرمانشاه شاهد خسارات وارده ناشی از زلزله ۷.۳ ریشتری بودیم.

وی افزود:سرعت پیگیری برای بازسازی ها جای تقدیر دارد و مسئولان استان کرمانشاه این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و سازمان بهزیستی از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت سبد غذایی محرومان

 سرپرست وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی تصریح کرد:حدود ۱۰ درصد جمعیت هر کشور بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت را معلولان تشکیل میدهند که در کشور ما نیز یک میلیون و چهارصد هزار معلول داریم که ۶۵ درصد آن را آقایان و مابقی را خانمها تشکیل می‌دهند.

وی با اشاره به فعالیت ۶ مرکز توانبخشی در شهرستانهای استان گفت: این مراکز توانبخشی شرایط برای توانمندسازی افراد فراهم می‌کند.

محسنی بند پی با بیان اینکه در این مرکز فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، شنوایی سنجی و سایر خدمات انجام می‌شود، ابراز داشت: ۲ هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی جامعه هدف بهزیستی در مناطق زلزله زده تخریب شده که ۷۱۰ واحد آن تاکنون تکمیل و تحویل داده شده است.

وی با بیان اینکه منازل روستایی مددجویان تا آذر امسال تحویل داده می‌شود، عنوان کرد:با اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد تومانی که دولت برای مبارزه با فقر برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در نظر گرفت است می توانیم همه پشت نوبتی ها را تحت پوشش قرار دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس