سلبریتی‌ها

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از عدم کمک سلبریتی ها به افراد صدمه دیده در پی زلزله کرمانشاه خبر داد و گفت: حتی یک واحد نیز برای این افراد توسط چهره‌های معروف ساخته نشده است.

به گزارش مشرق، امید قادری با اشاره به آخرین وضعیت کمک‌های اختصاص داده شده توسط سلبریتی‌ها اظهار کرد: متاسفانه علیرغم اینکه ما از این افراد تشکر کردیم و از آنها خواستیم کمک‌های جمع آوری شده را بر اساس لیستی که سازمان بهزیستی تهیه کرده بود انجام دهند که این موضوع مورد موافقت قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: در زلزله کرمانشاه نزدیک به 140 معلول جسمی- حرکتی  و نخاعی به تعداد معلولان تحت پوشش بهزیستی استان اضافه شد علاوه بر اینکه 188 زن سرپرست جدید به جامعه هدف بهزیستی استان افزوده شد. متاسفانه هیچ یک از سلبریتی‌ها نپذیرفتند که به افراد صدمه دیده که به جامعه هدف بهزیستی اضافه شدند کمک کنند و هر کدام به صورت انفرادی ورود پیدا کردند و تا امروز یک مورد خانه ندیده‌ایم که برای مددجویان بهزیستی و حتی برای افراد خسارت دیده ساخته شود.

وی ادامه داد: اگر قرار بود این افراد به نیازمندان واقعی کمک کنند می‌توانستند به جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد کمک کنند اما دیدیم که این اتفاق نیز نیفتاد اما علیرغم همه این موارد سازمان بهزیستی توفیقات خوبی داشت و 2200 واحد مسکونی که در مناطق زلزله‌زده تخریب شده بودند، 712 واحد را بازسازی و در اختیار جامعه هدف خود قرار داد.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذرماه نیز 700 واحد مسکونی دیگر تکمیل شود تا ما بتوانیم به مددجویان تحت پوشش خود واگذار کنیم.

وی درخصوص سایر خدمات در نظر گرفته شده برای افراد نیازمند و مددجویان تحت پوشش بهزیستی در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: اولین مجتمع توانبخشی در سرپل ذهاب ساخته شد که کلیه خدمات درمانی، شنوایی سنجی و گفتار درمانی ارائه می‌شود و علاوه بر آن ساخت 11 مهدکودک آغاز شده که تا 22 بهمن به بهره‌برداری خواهد رسید.

قادری اظهار کرد: 4 مجتمع توانبخشی روستایی نیز تا 22 بهمن به بهره‌برداری خواهد رسید علاوه بر آنکه مداخلات روانی اجتماعی توسط سازمان بهزیستی ارائه می‌شود که خوشبختانه این مداخلات موثر بود و بیش از 100 هزار نفر از مردم زلزله زده غربالگری روانشناسی شدند که از این تعداد نزدیک به 22 هزار نفر نیاز به مداخلات سطح دوم را داشتند که تا به امروز آمارها نشان می‌دهد که از جمعیت غربالگری شده کمتر از نیم درصد استرس بعد از سانحه را دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ابراهیم IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    6 6
    شانس آوردن چون مثل دایی احضار میشدن آگاهی
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
      40 7
      و اگر هم ریگی به کفششان نباشد می روند و جواب می دهند که با آنهمه پول چه کرده اند.
  • HADI IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    9 7
    سلبریتی قرار نیست ساخت وساز کنه فرض هم بگذاریم که بخوان انجام بدن مگه چند نفرن؟! دولت نقشش چیه اونوخت!
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
      51 5
      آفرین! پس حالا که قرار بود دولت برای زلزله زده ها خانه بسازد چرا سلبریتی ها داشتند پول جمع می کردند؟
    • ج د ا IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
      66 19
      اگر قرار نیست امثال سلبریتی ها مثل علی دایی - زیبا کلام و ... خانه بسازند پس چرا نفری چند میلیارد از مردم مهربان و نوع دوست ایران به عنوان کمک جمع آوری کردند و هپولی هپو کردند رفت ؟؟؟؟ اول طرفت را بشناس و بفهم چی میگن بعدش اظهار نظر کن
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    10 44
    دولتي‌ها حسوديشان مي شود كه هنرمندان و ورزشكاران محبوب مردمند
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
      68 3
      برای چه حسودیشان بشود؟ همین سلبریتی ها چیزی جز سیاهی لشکر دولتی ها نیستند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    58 3
    آن حاج سعید قاسمی است که بی سر و صدا از روز زلزله تا الان هنوز در سر پل ذهاب است و دارد برای مردم خانه می سازد
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
      1 0
      و البته آن احمدی نژاد است که ششماهه زلزله زدگان ورزقان را صاحب خانه می کند. و مشرق همان را هم درج نمی کند.
  • دکی نفسسسسس IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    4 0
    کمتراز ویلا قبول ندارم فقط ویلا تو جنگل های آمل میخوام ، ما باکلاسیم خدایا مرسی
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    48 0
    سلبریتی باید گوشمالی بشن
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
      22 0
      هر نوع پوششی دارند هر چرندی بدون عقل و منطق میگن با هر شبکه ی ماهواره ایی صحبت میکنن و رابطه دارند و همدیگه رو فالو کردن ...گویا فقط نظارت روی مردم فقیر که فقیرتر بشن بقیه باکلاسن و ازاد و لخت
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
    32 0
    اگر سلبریتی ها پول های جمع آوری شده را بالا کشیده اند چرا دستگیر نمی شوند ، مگر مملکت مدعی العموم ندارد ؟! چرا پول ها از حلقومشان بیرون کشیده نمی شود ؟! چرا ؟ چرا ؟ چرا ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس