به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه شخصی خود با انتشار تصاویری از اسام جنگ در دوران دفاع مقدس در اینستاگرام نوشت:

پیروزی ما، چه در ایام انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه در هر دستاورد مهمی که در چهل سال انقلاب به آن دست یافتیم، مرهون توجه و اتکا به دو اصل است: باور به مردم، ظرفیت و توان حل مسأله آنها از یک سو و ایمان به خدا، سنتهای الهی و اسلام نابی که امام خمینی (ره) آن را برایمان تبیین کرد.

درست در نقطه مقابل، هرجا شکست و چالش جدی اتفاق افتاد از عدم توجه به همین دو اصل بود: یا از خدا و سنتهای الهی و اسلام دور شدیم و یا از مردم فاصله گرفتیم، به آنها توجه نکردیم و از توانشان بهره نبردیم.

اگر امروز می‌بینیم که دشمن مردم را هدف گلوله‌های کور تروریستی قرار می‌دهد، اگر علیه مردم اقدام به تحریم می‌کند، اگر با مسموم کردن فضای روانی سعی در القای ناامنی و تشدیدِ مشکلات معیشتی می‌کند، دلیلش روشن است: او به دنبال قطع یکی از دو بال پرواز و اوج گرفتن انقلاب اسلامی و ایران عزیز است؛ بالِ مردم‌باوری و مردم‌محوری. او می‌خواهد انقلاب، بدون مردم بشود و مردم از انقلاب جدا شوند و دل بِبُرند. این آرزو با صاحبانش به گور خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس