شیمیایی

با هدف اجرای سناریوی ساختگی حمله شیمیایی در سوریه گروه تروریستی النصره ۶ بسته حاوی گاز سارین و کلر را به گروه تروریستی داعش و گروه تروریستی "انصار التوحید" تحویل داده است.

به گزارش مشرق، امروز شنبه اخباری از کشف عملیات تحویل و دریافت چند بسته حاوی گاز سارین و کلر بین گروه‌های تروریستی در ادلب منتشر شده است. این تحول جدید بار دیگر ارتباط بین گروه‌های تروریستی مختلف در سوریه و هماهنگی آنها با حامیان تروریسم در کشورهای غربی برای اجرای نمایش ساختگی حمله شیمیایی در سوریه با هدف تجاوز به این کشور را ثابت کرد.

منابع آگاه در ادلب به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند که گروه تروریستی النصره ۶ بسته حاوی گاز سارین و کلر را به گروه تروریستی داعش و گروه تروریستی "انصار التوحید" تحویل داده تا آنها از این گازهای سمی برای انجام حمله شیمیایی در مناطق تحت اشغال خود با هدف متهم کردن ارتش عربی سوریه به انجام این حمله استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

سناریوی حامیان گروه‌های تروریستی برای انجام حمله شیمیایی در شمال سوریه/ تروریست‌ها ۶۵ کودک را برای قربانی‌کردن در حملات شیمیایی ربودند + نقشه میدانی

منابعی که اسپوتنیک آن را منابع نزدیک به فرماندهان گروه‌های ترورستی فعال در ادلب معرفی کرده است گفتند که سرنوشت ۳ بسته دیگر حاوی گازهای سمی  بعد از کشته شدن شماری از تروریست‌های وابسته گروه موسوم کلاه سفیدها که مسئول انتقال آن به طرفی ناشناس در حومه شمال شرقی ادلب بودند همچنان نامعلوم است.

این کشف جدید بار دیگر هماهنگی بین کشورهای غربی از طریق بازوان تروریستی آنها یعنی کلاه سفیدها و دیگر گروه های تروریستی از جمله داعش و النصره را به منظور اجرای نقشه‌های تروریستی در سوریه ثابت می‌کند.

وزارت دفاع روسیه دوازدهم ماه جاری میلادی اعلام کرد که تروریست‌ها برای اجرای سناریوی ساختگی حمله شیمیایی علیه غیرنظامیان خود را آماده می‌کنند تا ارتش سوریه را مسئول آن معرفی کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس