پایان تاریخ انقضای گروه تروریستی جبهه النصره برای غرب

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گروه‌های مسلح در راستای آماده‌شدن برای انجام اقدامی تحریک‌آمیز با مواد شیمیایی علیه غیرنظامیان، مخازنی از گاز کلر را به منطقه‌ای مسکونی در استان ادلب منتقل کرده‌اند.

به گزارش مشرق، «ولادیمیر ساوچنکو» سخنگوی مرکز آشتی روسیه در سوریه، بامداد امروز- یکشنبه- اعلام کرد که گروه‌های مسلح  برای ارتکاب اقدامی تحریک‌آمیز با مواد سمی و با هدف متهم کردن دمشق به استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان آماده می‌شوند.

ساوچنکو در بیانیه‌ای تصریح کرد گروه تروریستی جبهه النصره تعدادی مخازن حاوی گاز کلر را منتقل کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازدید وزیر دفاع از مناطق عملیاتی به دستور اسد

این مرکز پیشتر به نقل از شاهدان عینی در استان ادلب اعلام کرد که «چندین شبکه تلویزیونی خاورمیانه و یک کانال خبری آمریکایی به شهر جسرالشغور در ادلب اعزام شده‌اند تا تصاویر مورد نیاز برای اقدام تحریک‌آمیز در خصوص استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه دمشق را ضبط کنند».

روسیه از سه هفته پیش تاکنون، با انتشار بیانیه‌هایی از سوی وزارت دفاع و وزارت خارجه خود، بارها درباره برنامه‌ریزی تروریست‌ها برای صحنه سازی شیمیایی در استان ادلب هشدار داده است.

همزمان آمریکا و برخی کشورهای غربی نیز دولت قانونی سوریه را متهم به برنامه‌ریزی برای حمله شیمیایی به ادلب کرده و به این کشور در این خصوص هشدار داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
    2 0
    خب قبل این کار باید پدرشون دربیارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس