کد خبر 893857
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
پوگبا

کمپانی رسانه‌ای بریتانیایی اسپورتز پرو هر سال فهرستی از پولسازترین ورزشکاران دنیا را اعلام می‌کند. فهرست امسال این کمپانی اما با عجایب زیادی همراه است.

به گزارش مشرق، امسال علاوه بر تعداد زیادی از ورزشکاران دنیای ورزش آمریکا و ستاره‌های لیگ برتر انگلیس، در فهرست اسپورتز پرو چهره‌های عجیبی هم به چشم می‌خورد از جمله چند کریکت‌باز، یک اسکیت‌بورد سوار و حتی یک ستاره‌ی بازیهای کامپیوتری.


اما عجیب‌ترین اتفاق این فهرست بدون شک حضور الکساندر زورف در رتبه‌ی چهارم فهرست امسال است. الکساندر زورف تنیسور 21ساله‌ی آلمانی امسال با پیشی گرفتن از ورزشکاران بزرگی مثل نیمار، لوئیس همیلتون و استیون کوری عنوان چهارمین ورزشکار پولساز دنیا را به خود اختصاص داده.

ترکیب موفقیت‌های ورزشی، حضور پررنگ در شبکه‌های اجتماعی و انرژی و شور جوانی و البته خوش‌تیپی و جذابیت این تنیسور 21ساله عواملی بوده که او را در فهرست اسپورتز پرو به رتبه‌ی چهارم پولسازترین ورزشکاران دنیا رسانده.


نیمار برزیلی، ابرستاره‌ی باشگاه پاریسن ژرمن و تیم ملی برزیل که سال گذشته در این فهرست در رتبه‌ی هفتم قرار داشته امسال با 9 پله سقوط رتبه‌ی شانزدهمین ورزشکار پولساز دنیا را به خود اختصاص داده. جالب اینجا است که تایلر بلوینز، ورزشکار بازی‌های کامپیوتری از آمریکا در این فهرست دو رتبه پایین‌تر از نیمار، در رده‌ی چهاردهم جدول قرار گرفته. افزایش روزافزون محبوبیت بازی‌های کامپیوتری که یکی از ستاره‌های این بازی‌ها را بیشتر از ابرستاره‌ای مثل نیمار پولساز می‌کند بدون تردید یکی از ترندهای مهم این روزهای دنیای ورزش به حساب می‌آید.


رتبه‌ی 10 فهرست در اختیار آرون جاج، ستاره‌ی بیس‌بال آمریکا و بازیکن نیویورک یانکیز اختصاص دارد. کیتی لدکی شناگر زن 21ساله‌ی آمریکایی که سال گذشته در این فهرست رتبه‌ی سی‌ام را در اختصاص داشته امسال در رتبه‌ی 9 قرار گرفته. اودل بکهام جونیور، ستاره‌ی فوتبال آمریکایی، بازیکن بیست و پنج ساله‌ی تیم نیویورک جاینتز هم امسال با دو پله صعود در رتبه‌ی هشتم جدول ایستاده. رتبه‌ی هفتم در اختیار کلویی کیم اسنوبوردسوار 18ساله‌ی آمریکایی است که سال گذشته در رتبه‌ی سی و نهم جدول ایستاده بوده. او هم یکی از شگفتی‌های فهرست امسال اسپورتز پرو به حساب می‌آید.


و اما رتبه‌ی ششم جدول در اختیار هری کین ستاره‌ی فوتبال بریتانیا و آقای گل جام جهانی روسیه اختصاص دارد.


استیون کری، ستاره‌ی بسکتبال عضو باشگاه گولدن استیت واریرز و تیم ملی آمریکا که سال گذشته در رتبه‌ی دوم فهرست قرار داشته امسال در رتبه‌ی پنجم قرار گرفته. و همانطور که گفته شد الکساندر زورف تنیسور 21ساله‌ی آلمانی در کمال شگفتی رتبه‌ی چهارم این جدول را به خود اختصاص داده.


 اما سه رتبه‌ی نخست، رتبه‌ی سوم جدول پولسازترین ورزشکاران دنیا با کیلین امباپه فوتبالیست جوان و ستاره‌ی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه اختصاص دارد. این ستاره‌ی 19ساله‌ی فرانسوی سالهای زیادی در مقابل خود دارد و می‌تواند در آینده عنوان پولسازترین ورزشکار دنیا را به خود اختصاص دهد.


آنتونی جاشوا بوکسور 28ساله‌ی انگلیسی در رتبه‌ی دوم این جدول ایستاده و بالاخره، پل پوگبا فوتبالیست ستاره‌ی فرانسوی از طرف اسپورتز پرو به عنوان پولسازترین ورزشکار امسال دنیا انتخاب شده است.


پوگبا که در منچستریونایتد با سرمربی باشگاه ژوزه مورینیو مشکل دارد و به احتمال زیاد به زودی از این تیم جدا خواهد شد، به احتمال زیاد با پیوستن به باشگاه بعدی‌اش رکورد نقل و انتقالات دنیای فوتبال را خواهد شکست.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس