کد خبر 892397
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
مسی

سرمربی موقت آلبی‌سلسته می‌گوید پیراهن شماره «۱۰» لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین برای او رزرو شده است.

به گزارش مشرق، لیونل اسکالونی که شاگردانش خود را آماده بازی دوستانه بامداد فردا (چهارشنبه) مقابل کلمبیا در نیوجرسی می‌کنند، می‌گوید پیراهن شماره «10» برای فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا رزرو شده است، بازیکنی که پس از ناکامی تیم ملی فوتبال آرژانتین در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، از اسکالونی خواسته تا او را برای بازی‌های دوستانه فعلی دعوت نکند و نیاز به فکر کردن در مورد آینده‌اش در تیم ملی آرژانتین دارد.  

سرمربی موقت آلبی‌سلسته در گفت‌وگو با خبرنگاران در مواجهه با پرسشی در خصوص لیونل مسی و پیراهن شماره «10» تیم ملی آرژانتین گفت: تنها یک پاسخ برای پرسش شما وجود دارد، آن بازیکنانی که در جام جهانی بودند و در این اردو حضور دارند، شماره پیراهن خود را حفظ می‌کنند. در این مقطع هم پیراهن شماره «10» متعلق به مسی است و تا زمانی که او تصمیم به ادامه حضور یا عدم حضور در تیم ملی آرژانتین بگیرد، این پیراهن متعلق به او خواهد بود.

وی ادامه داد: ما هنوز موضوع بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین را نبسته‌ایم، از این‌رو شماره پیراهن او را حفظ کردیم. در آینده خواهیم دید که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اگر می‌خواهید در مورد بازیکنان دیگر بدانید، همانطور که گفتم بازیکنانی که در جام جهانی بوده‌اند و اکنون در تیم ملی آرژانتین هستند، شماره پیراهن قبلی خود را حفظ کرده‌اند. تصمیم من هم در حال حاضر حفظ پیراهن شماره «10» برای مسی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس