کد خبر 892167
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
هکتور کوپر سرمربی مصر

سرمربی آرژانتینی ازبکستان از بازی با ایران به عنوان دیداری جدی یاد کرد که می‌تواند به آمادگی ازبک‌ها در راه جام ملت‌های آسیا کمک کند.

به گزارش مشرق، ازبکستان و ایران فردا شب (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در تاشکند به مصاف هم خواهند رفت. هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی در نشست خبری خود گفت: فردا یک بازی جدی برابر ایران خواهیم داشت. این یک آزمون برای ما محسوب می‌شود. قصد داریم بازیکنان جدیدی را به میدان بفرستیم. ایران تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و کارلوس کی‌روش به این تیم ثبات داده است. فردا از بازیکنانم می‌خواهم فوتبال گروهی به نمایش بگذارند و به آن‌ها گفته‌ام که باید دستورات کادر فنی را در زمین مسابقه پیاده کنند.

او در ادامه گفت: می خواهیم ایراداتی که در تمرینات دیدیم را برطرف کنیم. می دانم که تیم با مشکلات عدیده روبرو بوده است و باید بتوانیم از بازی برابر ایران بیشترین بهره را ببریم. ازبکستان در رده ۹۵ فیفا قرار دارد و ایران در رده ۳۵ است. از شما می خواهم لطفا این را هم در نظر بگیرید. بازیکنان لژیونری هم که داشتیم اخیرا به تیم ما اضافه شدند و امیدواریم بتوانیم در بازی فردا از آنها استفاده کنیم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس